۴ شرور نظام آباد تهران دستگیر شدند

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری چهار شرور که اقدام به ایجاد رعب و وحشت و درگیری در محله نظام آباد کرده بودند، خبر داد.

تصویر ۴ شرور نظام آباد تهران دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ سعید راستی در حاشیه دستگیری اراذل و اوباشی که در محدوده میدان امام حسین و محله نظام آباد اقدام به قدرتنمایی و سلب آسایش مردم کرده بودند، با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: چند شب پیش دو گروه از اراذل و اوباش و سرکرده‌های آنان با استفاده از سلاح جنگی، قمه و چوب و چماق اقدام به برهم زدن نظم و امنیت محله نظام آباد و ایجاد درگیری و رعب و حشت کرده بودند که در همین راستا اقدامات ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری این افراد در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات ماموران پلیس امنیت و اطلاعات تهران بزرگ مشخص شد که این افراد به به شهرستان‌های اطراف متواری شده‌اند، گفت: با اقدامات انجام شده، خیلی زود محل اختفای این افراد مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مقام فضایی چهار نفر از اعضای اصلی این دو گروه از اوباش طی چهار عملیات جداگانه و همزمان در نقاط مختلف دستگیر شدند.

راستی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی برای دستگیری چهار متهم دیگر این پرونده همچنان ادامه دارد، گفت:‌ دو نفر از دستگیرشدگان دارای سابقه‌ و جزو اراذل و اوباش شناخته شده از سوی پلیس بودند. این افراد در حین دستگیری نیز سعی داشتند که با حمله به ماموران پلیس متواری شوند که با اقدام به موقع ماموران و آمادگی بالای آنان خلع سلاح و دستگیر شدند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از تشکیل پرونده برای این افراد خبر داد و گفت: پلیس اجازه قدرتنمایی و سلب آسایش مردم از سوی اراذل و اوباش را نخواهد داد.

منبع: ایسنا

752377