آتش‌سوزی یک ساختمان در غرب پایتخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان در حال ساخت در غرب پایتخت خبر داد که با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

تصویر آتش‌سوزی یک ساختمان در غرب پایتخت

به گزارش سایت خبری پرسون، سید جلال ملکی شامگاه سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۸ حادثه آتش سوزی در بلوار فردوس غرب خیابان بهار شمالی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بی درنگ ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در یک پروژه ساختمانی چهار بلوک مسکونی در حال ساخت بود که در یکی از بلوک‌ها در طبقه همکف شامل انبار مصالح ساختمانی از جمله لوله پولیکا بود، آتش سوزی رخ داده بود.

ملکی با بیان اینکه دود حاصل از آتش سوزی نیز از فواصل دور قابل مشاهده بود، گفت: در چندمتری محل حادثه ده‌ها سیلندر گاز و اکسیژن وجود داشت که آتش در حال سرایت به این سیلندرهای گاز بود و آتش نشانان در یک عملیات هماهنگ و سریع، این آتش سوزی را مهار کردند.

به گفته وی، اگر آتش به این سیلندرها سرایت کرده بود و انفجار روی می داد، حادثه‌ای سنگین رخ می‌داد، اما با تلاش آتش‌نشانان این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.

ملکی از پیمانکاران ساختمانی خواست نسبت به ایمن سازی محل کار دقت بیشتری داشته باشند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: آتش نشانان پس از ایمن سازی لازم، دقایقی قبل محل را ترک کردند.

منبع: ایرنا

752591