احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برنامه های خود برای این انتخابات را در رادیو جوان تشریح کرد.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر اقدامی که در کشور انجام می دهیم باید منفعتی برای جیب مردم داشته باشد و اگر قرار است اقداماتی در دولت انجام شود و نتیجه آن به فقر مردم ختم شود توفیقی حاصل نشده است.
سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی گفت: ایشان نسبت به هیچ یک از افراد ثبت نام کرده و احراز صلاحیت شده و هیچ یک از لیست‌های انتخاباتی، نفیا و یا اثباتا اعلام نظری نکرده‌اند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چندین بار در مناظره نخست و دوم ضمن تاکید بر اینکه اقتصاد می‌داند، تحصیلات رقبای انتخاباتی خود را زیر سوال برد و مدرک تحصیلی را پیش کشید اما حالا مشخص شده که مهرعلیزاده مدرک دکتری مهندسی اقتصاد ندارد.
در نگاهی گذرا به محورهای برنامه‌های ارائه‌شده از سوی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، پرسش مشترکی از همه آنان در اذهان متبادر می‌شود. پرسش اینکه پس شماها تاکنون کجا بودید؟ تمامی این نامزدها از دورنمایی جذاب برای آینده مردم و کشورمان و در صورت جلوس در خیابان پاستور سخن‌ها گفته و امیدها می‌آفرینند
همیشه افراد پشت‌پرده، آدم‌هایی که قرار است با عناوین مختلف در میان دیدگان مردم قرار بگیرند را هدایت می‌کنند؛ پشت‌پرده‌هایی که عجیب‌تر از افراد نمایش داده شده مقابل چشم‌های ملت هستند.
زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مخالف مذاکره نبوده و تنش زدایی در روابط ایران و عربستان را مدنظر قرار می دهد گفت که شرایط را مهیا کرده که ایرانیان خارج از کشور راحت به ایران رفت و آمد داشته باشند.
فضای رقابت‌های ریاست‌جمهوری همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست آیا جریان اصلاحات به صورت تمام‌قد از عبدالناصر همتی یا محسن مهرعلیزاده حمایت خواهد کرد یا خیر.
سخنگوی ستادهای مردمی حامی سید ابراهیم رئیسی گفت: آیت الله رئیسی به ستادهای مردمی دستور داده به سرعت بنر عکس‌های ایشان از سطح شهرها جمع شود و جلوی هرگونه چاپ و نصب بنرهای جدید تصاویر ایشان هم گرفته شود.
ظاهرا بحث شیمی برای محسن رضایی و تیم مشاوران او در مناظره اول جالب بود به همین دلیل در مناظره دوم نیز محسن رضایی از «شیمی» استفاده کرد.
اعلام‌ برائت از دعواهای لفظی دور اول محور مناظره دیروز بود. دومین مناظره 7 کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم زیر سایه اعتراض به شورای نگهبان و شیوه برگزاری مناظره‌ها عصر دیروز با محوریت موضوعات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد.
از طرح مجدد سطح تحصیلات رئیسی تا انتقاد مهرعلیزاده و همتی از پیامک‌های حجاب؛

مناظره دوم از حاشیه تا متن

دومین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری دیروز برگزار شد؛ مناظره‌ای که مانند مناظره اول حاشیه‌های زیادی داشت که متن را تحت‌الشعاع خود قرار داده‌ بود. شاید بتوان گفت مهم‌ترین نکته مناظره دوم، انتقاد همه کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸خردادماه از نحوه برگزاری این‌گونه مناظره‌ها بود،‌ تاجایی که یکی از مناظره‌‌کنندگان نحوه برگزاری این مناظره را به برگزاری «مسابقه هفته» و دیگری آن را تست «ضریب هوش» توصیف کرد.
برخی کاربران فضای مجازی با تشکیک در مدارک تحصیلیه محسن مهرعلیزاد خواستار انتشار تصاویر مدارک تحصیلی به خصوص مدرک دکترای اقتصاد مهندسی- دانشگاه تیلبرگ هلند، وی شدند.