احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تبریک روز دختر گفت که با نقش آفرینی دختران تمدن ساز ایران، می‌توان در همه عرصه‌ها بر مشکلات غلبه کرد و با حل مسائل کشور بر تارک تاریخ درخشید.
رییس ستاد محسن رضایی در استان کردستان گفت: محسن رضایی به نفع هیج نامزد دیگری کنار نمی‌رود و تا آخر کار در صحنه می‌ماند و معتقد است که با هرکس که خادم محرومین بوده و در خدمت انقلاب باشد، فارغ از نوع تفکر وی، همکاری می‌کند.
رئیس ستاد محسن مهرعلیزاده در استان هرمزگان در مناظرات انتخاباتی مشاهده کردیم که مهرعلیزاده موضوعی پنهان ندارد و شفاف دیدگاهیش را ارائه می‌کند، اظهار کرد: نگاه وی به سمت اصلاحات اقتصادی و فرهنگی است تا شاهد رفاه و آسایش مردم باشیم.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: حل بحران‌های کنونی قطعا نیازمند عزم ملی و یک اعتقاد برای اصلاح ساختارها، تعارض قوانین و افزایش سرمایه اجتماعی است و این توهم است که عذه‌ای فکر کنند که آن‌ها می‌توانند منجی شرایط کنونی باشند.
مرور دیدگاههای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره سیاست خارجی و برجام حاکی از این است که علیرغم دیدگاه‌های منفی که پیش از این ۵ نامزد اصولگرا به آن داشته‌اند همچنان در صدر توجه آنهاست، دو نامزد دیگر هم سیاست دولت خود را تداوم اجرای آن اعلام کرده‌اند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم خوزستان گفت: من از طرف جوانان برخاسته و برای پیاده سازی اهداف گام دوم رهبر معظم انقلاب به شما قول می‌دهم، خوزستان در دولت سلام پیشرو و جزو ۲ مرکز اصلی توجه دولت است.
سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت‌وگو با مردم مازندران:

اختیارات دولت سلام به مدیران شهرستانی واگذار می شود

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با مردم مازندران که از صدا و سیمای استانی پخش شد، گفت: در دولت " سلام " تمامی شهرهای کشور به عنوان پایتخت انتخاب می شوند و اختیارات هیات دولت نیز به مدیران شهرستانی واگذار می‌شود.
نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، شهر مقدس قم را کانون انقلابی اسلامی دانست و گفت: متأسفانه استان قم مطابق با عظمت و جایگاهش مورد دقت و عنایت قرار نگرفته و برای آنکه همچنان گرمی بخش انقلاب باشد، نیازمند توجه و رسیدگی است.
سید ابراهیم رییسی مطرح کرد؛

تعیین عادلانه قیمت برای خودرو

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امکان افزایش تولید خودرو به بیش از دو میلیون دستگاه وجود دارد،گفت: خودرو باید از حالت انحصاری خارج شده و برای آن قیمت عادلانه تعیین کنیم.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: به اروپا و آمریکا پیشنهاد می‌کنم که مذاکراتی را با حزب‌الله و جبهه مقاومت آغاز کنند و جبهه مقاومت را به رسمیت بشناسند.