احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت مجلس، شورای‌عالی امنیت ملی و دستگاه دیپلماسی قطعا پاسخی مناسب، قانونی و مستدل خواهند داد تا دنیا بداند اگر این کار باب شود، فردا هر کشوری می‌تواند نیروی نظامی کشور دیگری را مورد تحریم قرار دهد.

سایت رسمی حسن روحانی نوشت: آدرس غلط دادن و فروکاست ناترازی گاز به یک ادغام (آن هم طبق مصوبه قانونی قبلی) صرفا تبدیل مشکل به بهانه‌ای برای حملات سیاسی است تا چاره‌اندیشی جهت حل آن.
رسانه دولت عنوان کرد: علی کریمی به جریان رسانه‌ای تازه ضدانقلاب موسوم به «من وکالت می دهم» پیوست و رسماً فرزند شاه سابق ایران را به عنوان وکیل خود برای دوران گذار از جمهوری اسلامی معرفی کرد!
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: آشوب های اخیر ‌با نقشه آمریکایی ـ صهیونیستی و‌ هدایت کشورهای خیانت کار انگلیس و فرانسه و آلمان اجرا شد.
فریدون مجلسی گفت: جمهوری اسلامی بدون سپاه وجود ندارد؛ سپاه سیاستگذار و مجری است؛ سپاه کارگردان اقتصاد و همچنین تبلیغات شرعی و ملی و بسیاری امور در اختیار سپاه است. یعنی موضع گیری در برابر سپاه، یک موضع گیری دشوار در برابر کلیت جمهوری اسلامی ایران است.
جانشین سردبیر فرهیختگان با اشاره به انتصاب فرزند یک امام جمعه به عنوان مشاور عبدالملکی نوشت: جناب عبدالملکی شما به درست یا غلط مدتی در این مملکت وزیر کار بوده‌اید و از آمار بیکاری خصوصا بیکاری جوانان تحصیل کرده خوب اطلاع دارید.
محسن هاشمی گفت: دولت بودجه مناسبی را با در نظر گرفتن شرایط سخت امروز که اتفاقا اصرار دارد با خود آزاری در آن بماند را تقدیم مجلس نکرده و لذا مشکلی را با آن حل نمی‌کند، بلکه مشکلات را افزایش می‌دهد. باز هم بودجه عمرانی نادیده گرفته شده و این پیام بدی برای اقتصاد ایران است.
روزنامه خراسان نوشت: برخی شنیده ها حکایت از آن دارد که او نیم نگاهی نیز به انتخابات 1402 مجلس داشته و قرار است در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه نقش پررنگی داشته باشد و همراه با چهره هایی چون آذری جهرمی، سورنا ستاری و عبدالناصر همتی فهرست تهران را تشکیل دهند.
آن دولتی حق افزایش مالیات را دارد که در هر زمینه‌، حداکثر درآمدها را به دست آورد. چگونه می‌توان هزاران خودرو را زیر قیمت فروخت و رانت کلان چند هزار میلیارد تومانی به جیب این و آن سرازیر کرد، بعد از کارکنانی با حقوق اندک مالیات گرفت .
بازگشت روحانی به قدرت» شایعه است یا واقعیت؟ انتشار یک خبر در روزگذشته سبب طرح شایعات و گمانه‌هایی شد. وب‌سایت رسمی دکتر حسن روحانی به نشانی rouhanihassan.com به‌طور آزمایشی آغاز به‌کار کرد. این سایت علاوه بر انتشار اخبار و مواضع رسمی حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران، کارنامه دولت تدبیر و امید را نیز مرور می‌کند.