احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

واعظی گفت: در این شرایط سخت که ما هم در داخل مشکل داریم و هم فشارهای خارجی مضاعف شده، شخصیتی مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی که همواره لنگرگاه نظام و انقلاب بوده، جایش جدی خالی است.
رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی می گوید: ۴ هفته پیش خانم کلینتون یک سخنرانی داشت، کلینتون یکی از تاثیرگذاران در سیاستگذاری دموکراتیک در آمریکا است در اظهارات اخیرش گفته است باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آنها بگوییم که شما نترسید ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی در ایران اصرار نکنید.
دو مسیر موازی وجود دارد: یکی مسیر توافق کلی و حصول توافق برای برجام و دیگری مذاکرات آژانس و ایران. این دو مسیر می‌تواند جدای از هم باشد و در نهایت به هم مرتبط و تاثیرگذار هستند.
روزنامه ایران در مطلبی علیه مولوی عبدالحمید نوشت: جریان عبدالحمید اسماعیل زهی تلاش دارد تا مسجد زاهدان را به عنوان مقر اصلی فتنه، شورش و ناامنی زنده نگه داشته و هر بار با تحریک جوانان و حرکت در پازل دشمنان مردم ایران نقش مخرب خود را ادامه دهد.
امام جمعه کرج در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به اینکه وضعیت حجاب افتضاح است، گفت: کسی که کشف حجاب می‌کند در زمین دشمن قدم برمی‌دارد و باید با او مقابله کرد.
علم‌الهدی با اشاره به تاکیدات رهبری بر مساله حجاب، گفت: صداوسیما از عناصر فاسد و آلوده در هنرمندان استفاده نکند و صاحبان رسانه‌های مطبوعاتی از یک مشت سلبریتی بی‌دین و فاسد مرجع‌سازی نکنند.
مهاجری با بیان اینکه جریان اصولگرا چند ویژگی دارد که باعث شده از چشم مردم بیفتد ادامه داد: کاملاً تمامیت‌خواه هستند، رای مردم را کاملاً تزییناتی و تشریفاتی می‌دانند و به شدت جزم‌اندیش.
خاتمی بیان کرد: شب گذشته مجلس عوام انگلیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جزو گروه‌های تروریستی آورد و تصویب کرد این‌هم یکی از پروندهای سنگین انگلیس است. سپاه ما و ارتش ما بازوهای مردم هستند می‌خواهید بگویید مردم ما تروریست پرور هستند؟ پس حقتان است مردم بگویند مرگ بر انگلیس.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی درگذشت حاجیه خانم مامقانی همسر مکرمه شهید والامقام آیت الله سید محمد باقر حکیم (ره) را تسلیت گفت.
صابرین نیوز مدعی شد: «علیرضا اکبری که اطلاعات مهمی در حوزه‌های نظامی، هسته‌ای، دیپلماتیک و سیاست‌های منطقه‌ای ایران را در اختیار سرویس جاسوسی انگلیس قرار داده بود، صبح امروز به دار مجازات آویخته شد.»