احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: بنا بود اگر آقایان قبول کنند افرادی انتخاب شوند تا خدمت رهبری برسند و با ایشان هم ملاقات کنند تا مسائل روشن‌ترخدمت ایشان گفته شود اما تا امروز خبری از این درخواست نشد و جلسات گفت‌وگو هم ادامه پیدا نکرد.
نماینده رهبر معظم انقلاب گفت: گزینه‌های اصلی روی میز دشمن ترور، جنگ نظامی، فشار اقتصادی، و به تعبیر خودشان فشار حداکثری بود که همه اینها را تاکنون استفاده کرده است.
برداشت اشتباه مسوولان از جنگ روایت‌ها خسارت می‌آفریند.
کمپین «من وکالت می‌دهم» که سلطنت‌طلب‌ها به راه انداخته و امیدوار بودند تا موجب اجماع اپوزیسیون شود، ضمن اینکه با استقبال روبرو نشد، خیلی زود هم به درگیری جدیدی بین ضدانقلاب تبدیل شد.
روزنامه حامی دولت برای دفاع از عملکرد دیپلماسی دولت فعلی، نقدهایی به عملکرد دولت سابق وارد کرد.
گزارش از ادعاها و اتهام‌های سریالی عادی‌شده یک فعال اصولگرا

کریمی قدوسی؛ رکورددار دریافت «تکذیبیه»

جواد کریمی قدوسی هر از گاهی، ادعاهایی را در رسانه ها مطرح می کند و بعد از تکذیب یا رد آن ادعاها و اتهام ها، برای مدتی سکوت می کند. حالا این نماینده جبهه پایداری بر طبل مصاحبه های جنجالی خود زده و مدعی دستگیری یکی از وزرای دولت روحانی شده است.
علی صوفی با انتقاد از وزارت خارجه دولت رئیسی گفت: در شرایط فعلی در بدترین وضعیت ممکن قرار داریم. وزارت خارجه ای داریم که تنها هنر آن احضار سفرا است به این ترتیب که سفرا را احضار می کند و به آنها هشدار می دهد.
روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به قلم مسیح مهاجری از بودجه های دولتی برای حوزه های علمیه انتقاد کرده و پیشنهاداتی را مطرح کرد.



سردار صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا بیان کرد: دنیا به سمت ساختار دو قسمتی شرقی-غربی و چند قطبی شدن قدرت در حال حرکت است.