احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه معاندان از روش های گوناگون جهت تجزیه ایران در حال سرمایه گذاری و هزینه هستند، بیان کرد: جهت خنثی سازی چنین توطئه هایی به جهاد تبیین احتیاج داریم.
جمهوری اسلامی به رائفی پور:

هرچه به دهانتان می آید می گویید؟

یک روزنامه با انتقاد از سخنران حامی دولت نوشت: به احترام کلمه، یکی پیدا شود و تریبون را از جلوی او بردارد. از قدیم گفته‌اند "همه چیزدان" هیچی نمی‌داند چنان که "همه کاره، هیچ کاره" در کلام مردم عنوان می‌گیرد.
مهاجری گفت: همان نهادهایی که فکر می‌کردم می‌توانند با دولت همکاری کنند، اکنون خود مدعی شده‌اند. شاید هم مدعی هستند که از دولت فعلی بسیار قوی ترند. طبیعی است که تلاش دارند دولت را با خود همسو کنند. این مورد خود باعث خواهد شد عملا حاکمیت یکدست شکست بخورد.
سردار نقدی اعلام کرد: بازدارندگی آن‌ها در بمب اتم است، اما ما موشک بالستیکی درست کردیم که در عرض هشت ثانیه در موضع اصابت از هر پدافندی عبور می‌کند و این موشک هم نقطه‌زن و از اختراعات جمهوری اسلامی است، در دنیا هیچکدام از موشک‌های بالستیک نقطه‌زن نبودند به جز یک موشک اسکندر روسیه که ۳۰۰ کیلومتر هم بیشتر برد نداشت.
حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تبریک ماه رجب اظهار داشت: این ماه یکی از فرصت هایی است که خداوند در اختیار بندگانش قرار داده که باید این توفیقات را از دست ندهیم و از اوقات ساعات و دقایق این ماه استفاده کنیم.

یکی از مراجع تقلید گفت: مسأله حجاب در حال حاضر با مسائل سیاسی گره خورده و عده‌ای می گویند اگر بتوانیم حجاب را حذف کنیم نظام جمهوری اسلامی کم رنگ می‌شود؛ در این شرایط خشونت و فشار در مسأله حجاب کارساز نیست و باید به دنبال راه‌های فرهنگی باشیم.
علم الهدی:

ما در جنگ هستیم

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن با توطئه‌های گوناگون، به دنبال براندازی نظام و به ذلت کشاندن این مردم است.
یکی از اسرار پیروزی امام خمینی که رحمت خدا بر او، این بود که به مردم خود آنچنان مطمئن بود که به گفته سپهبد شهید سلیمانی، خود را فدایی آنها می‌دانست و به همین اندازه نسبت به دشمنان بدبین و بی‌اعتماد بود. آن حکیم متألّه که اندیشه را با آیات خدا ممزوج کرده بود، معنی فرمان خدا در «خُذُوا حِذْرَکُم»2 را به خوبی فهمیده بود.