دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

ریل‌گذاری اوایل دهه هفتاد وزیر سابق راه در بخش مسکن، این حوزه را دچار مصیبتی بزرگ کرده که دوره انتظار برای صاحبخانه شدن مردم را به ۱۱۰ سال افزایش داده است.
علی لاریجانی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید تصور کرد با چند اقدام نمایشی پوپولیستی مسائل امروز ایران قابل حل است، کلید جادویی وجود دارد و یا با سوپرمن بازی می‌توان به راه حل رسید.
لحظه به لحظه با آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات 1400؛

مسافران پاستور در صف ثبت‌نام/ رئیسی، هاشمی و لاریجانی هم ثبت نام کردند

قابل پیش بینی بود که در آخرین روز نام نویسی از داوطلبان ریاست جمهوری، شاهد حضور همزمان چهره های سرشناس باشیم. امروز علی لاریجانی و‌ محسن هاشمی همزمان و رأس ساعت ۸ صبح در وزارت کشور ثبت نام کردند.
روسای هیات‌های چین و ایران در ادامه رایزنی‌ها در وین، در دیداری دوجانبه به بحث و بررسی وضعیت گفت و گوها و موضوعات حائز اهمیت پرداختند.
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: با بیان اینکه من نیامده‌ام که با کسی رقابت کنم و به نفع کسی کنار بروم، گفت: من همراه سایر داوطلبانی هستم که تائید شورای نگهبان را اخذ کرده باشند.
تا صبح امروز 130 کاندیدا برای حضور در کارزار انتخابات ثبت نام کردند اما همچنان ثبت نام ادامه دارد و بیشتر چهره های سرشناس که جنجال انتخاباتی به راه انداخته اند، هنوز به خیابان فاطمی نیامده اند.
معاون ارتباطات ریاست جمهوری:

ظریف به خاطر «ایران» نیامد

معاون ارتباطات ریاست جمهوری در توییتی نوشت: این روزها مدعیان به خاطر ایران می‌آیند و ظریف اما به خاطر «ایران» نیامد.
کاملا روشن است که اصلاح‌طلبان در شرایط کاملا خاص و غیبت کاندیداهای حداکثری خود از آقای روحانی حمایت کردند، روشن‌تر آنکه آقای روحانی هیچگاه ادعای اصلاح‌طلبی نکرده و آقای خاتمی هم هنگام حمایت از ایشان در سال 84 بر این نکته تاکید کردند. دولت آقای احمدی‌نژاد کشور را به ورطه‌ای کشانده بود که هر آزاده دلسوزی برای خلاص شدن مملکت از آن پرتگاه موحش حاضر بود برای توقف آن روند مخرب از تمایلات خود بگذرد و به هر کاندیدایی غیر از موافقان آن اوضاع رای دهد.
شاید رسالت‌ انقلابیون این باشد که علت‌العلل پذیرش این همه مصیبتی که رؤسای جمهور نظام اسلامی لجوجانه بر مملکت وارد کرده‌اند را بررسی کنند که چگونه با عدم پذیرش «امامت ولی‌فقیه» و ایجاد تنش درون نظام، هر فرصتی را تبدیل به تهدید کرده‌اند...
دویست و بیست و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه، برنامه تامین کالاهای اساسی، ضروری و مورد نیاز در سال 1400 مورد بررسی قرار گرفت.
با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهوری برگزار می شود؛

بهره برداری از 94 پروژه زیربنایی و سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

چهارمین مراسم افتتاح پروژه های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی همزمان با فرا رسیدن عید فطر (پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه) با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری برگزار می شود.