فاطمه مهاجرانی در نکوداشت امین تارخ شرکت کرد

فاطمه مهاجرانی در اولین حضور رسمی خود به عنوان سخنگوی دولت چهاردهم، در آیین رونمایی از گنجینه سینمایی دو هنرمند و نکوداشت زنده یاد امین تارخ در موزه سینما شرکت کرد.

تصویر فاطمه مهاجرانی در نکوداشت امین تارخ شرکت کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، عصر چهارشنبه هفتم شهریور ماه دو گنجینه از یادگاری‌ها و جوایز سینمایی دو هنرمند سینما؛ مرحوم امین تارخ و مازیار میری در موزه سینما رونمایی شد که به همین بهانه جمعی از هنرمندان و سیاسیون هم در این رویداد حاضر شدند.

فاطمه مهاجرانی که صبح امروز 7 شهریور ماه حکم انتصاب او به عنوان سخنگوی دولت منتشر شد، به همراه علی ربیعی به موزه سینما آمدند و گنجینه مرتبط با یک بازیگر و یک کارگردان سینما با حضور آنها رونمایی شد.

در این برنامه بجز مازیار میری و خانواده زنده یاد امین تارخ؛ محمد مهدی عسگرپور، منوچهر شاهسواری، علیرضا رضاداد، اصغر همت، پژمان بازغی، علی دهکردی و گوهر خیراندیش از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

پس از رونمایی از این گنجینه‌ها مراسم نکوداشت زنده‌یاد امین تارخ با پخش کلیپی با صدای امین تارخ و با اجرای رامبد جوان آغاز شد.

جوان در ابتدای این مراسم اشاره کرد که حضورش‌ در این موقعیت برایش سخت بوده اما به درخواست پژمان بازغی و به احترام رویدادی که برای سینماست اجرا را برعهده گرفته است.

او سپس از نقش و تاثیر امین تارخ و نیز هنرمندان دیگری همچون زنده یاد آتیلا پسیانی سخن گفت.

منبع: ایسنا

752769