دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

ساختار اداری دولتی ایران بر اساس برآوردها بالای دو میلیون نفر را در خود جای داده است و مدیریت این حجم منابع انسانی هنرها و تخصص های خاصی لازم دارد که گاه نبود آن هنرها می تواند عاقبت اسف باری را برای سازمان و در ابعاد کلان برای کشور در پی داشته باشد.
وزیر کشور با بیان اینکه فرزندان شهدا از ستون‌های اصلی انقلاب و چشم و چراغ ملت هستند گفت: اگر انقلاب پیروز شد به دلیل فضای انقلابی حاکم بر آن بود و اگر در وزارت کشور بخواهیم موفق باشیم، باید فضای جهاد و شهادت حاکم باشد.
آیت‌الله رئیسی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای در وین گفت: با ارائه شدن متن پیشنهادی ایران در مذاکرات به طرف‌های مذاکره نشان داده شد ما در مذاکرات جدی هستیم و اگر طرف مقابل در لغو تحریم‌ها مصمم باشد مسیر دستیابی به توافق هموار است.
تحلیلگر مسائل سیاسی عنوان کرد: من نمی دانم این فیلم توسط چه کسی یا کسانی تولید شده است اما این فیلم دو بخش دارد، در بخشی از این فیلم برخی نسبت به خبر درگذشت رئیس جمهور سابق اظهار خوشنودی می کنند، در بخش دیگر نیز برخی نسبت به خبر درگذشت آقای رئیسی اظهار تأسف می کنند.
معاون اول رئیس‌جمهور درباره پیشرفت ماهانه دستگاه‌های مربوطه در سامانه «جامع تجارت»، گفت: با تحقق دولت الکترونیک از بسیاری امضاهای طلایی و زمینه‌های فساد جلوگیری می‌شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: احساس می‌شود که آمریکایی‌ها و غربی‌ها می‌خواهند مردم و دولت سوریه را از نظر اقتصادی و سیاسی با تحریم‌هایی که انجام می‌دهند تحت فشار قرار دهند تا شکست نظامی خود را جبران کنند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما در کشور نیاز به تحول داریم و در این راستا باید وضع موجود و وضع مطلوب را ارزیابی کرده و سپس فاصله این دو را کم کنیم، گفت: تحول باید در فرآیندها رخ دهد.
سخنگوی دولت با بیان اینکه به زودی از سند تحول رونمایی می‌شود، گفت: این سند شامل ۳۷ بخش است که ۱۲ بخش از آنها اقتصادی هستند.
رئیس‌جمهور گفت: محور برنامه ما در لرستان این است که موانع و مشکلات آن را بررسی کنیم و آنچه که می‌شود در استان تصمیم‌گیری و آنچه هم که لازم است در تهران پیگیری شود تا بتوانیم از رنج بیکاری و بی‌شغلی لرستان بکاهیم.