مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

مظفری خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری:

آقایان همدیگر را تخریب نکنید؛ مردم خسته اند!

یک عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس ضمن اینکه از کاندیداها خواست راستگویی و عدم تخریب یکدیگر را در برنامه خود داشته باشند، تاکید کرد: مردم از دورویی و تخریب ها خسته شده اند.
رئیس فراکسیون مستقلین مجلس یازدهم با استناد به بیانات رهبری در خصوص نسبت‌های خلاف واقع به نامزدهای عدم احراز صلاحیت شده و مطالبه ایشان مبنی بر "جبران جفا" گفت: چرا مجلس برای مطالبه رهبری جلسه غیرعلنی تشکیل نداد؟ مجلس باید بحث کند که به چه کسانی شده و کدام دستگاه‌ها آن را باید جبران کنند.
یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته مناظرات توسط مردم پیگیری می‌شد و یک کنجکاوی برای آن وجود داشت اما امسال مشاهده شد در آن سطحی طی سال‌های قبل با مناظرات برخورد می‌شد، این کار صورت نگرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با پرسون؛

دولت سیزدهم اصلاح ساختار بودجه را در اولویت قرار دهد

زنگنه بیان کرد: تصمیم بر این است تا در دولت سیزدهم نیز مطالبه جدی در ساختار بودجه داشته باشیم. اصلاح ساختار بودجه باید توسط دولت انجام شود. رهبری نیز فرمودند که طرح های مهم بصورت لایحه به مجلس ارائه شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از حضور عراقچی معاون وزیر امور خارجه در جلسه فردای این کمیسیون خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: امید ما این است که از مسیر رتبه بندی بتوانیم معلمانی با کیفیت‌تر و با انگیزه‌تر که از صلاحیت بالاتری برخوردار هستند، در نظام آموزشی کشور داشته باشیم.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ٨ تا ١٠ میلیون نفر از جمعیت کشور از شبکه گاز خانگی محروم هستند، از آنچه سهل‌انگاری وزارت نفت در این زمینه عنوان کرد، انتقاد کرد.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر کنترل سوختن ۹۰ درصد از گازهای مشعل گفت: چرا کنترل و بهره‌برداری از گازهای فلر تکمیل نشده و پیشرفت فیزیکی مطلوبی به دست نیامده است.