ابهامی در گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو وجود ندارد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ابهامی در گزارش کمیسیون کشاورزی در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو وجود ندارد، گفت: متن گزارش ۱۳۰۰ صفحه بوده و در آن به تخلفات صورت گرفته در انتقال آب بین حوضه ای اشاره شده است.
تصویر ابهامی در گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو وجود ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در نشست علنی امروز (سه شنبه، 31 مردادماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: تعدادی از همکاران شبه، سوال و ابهامی را مطرح کردند که در گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در انتقال آب بین حوزه ای تخلفی احراز نشده لذا قابل ارجاع به قوه قضائیه نیست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیش از 20 جلسه با حضور تمامی نهادهای مسئول، دولتی و غیردولتی حتی تشکل های غیردولتی در کمیسیون کشاورزی مجلس برگزار شده و کاملا مباحث کارشناسی شده است و 1300 صفحه متن تحقیق و تفحص بر روی سامانه بارگذاری شده و درآن جا تخلفات کاملا تصریح شده و ارجاع به قوه قضائیه براساس اصل گزارش تحقیق و تفحص اتفاق افتاده است و اگر نمایندگان به سامانه مراجعه کنند متن کامل گزارش در اختیارشان بوده و در صحن علنی تنها خلاصه ای از آن قرائت شد.

ذوالنوری اضافه کرد: شبه و ابهامی در خصوص گزارش تحقیق و تفحص وجود ندارد هرچند که نمایندگان از روی دلسوزی و وظیفه نمایندگی به موضوع ورود کرده و اظهارنظر می کنند.

507839