قوه قضاییه از هیچ اقدامی برای مقابله با مفسدان دانه‌درشت اقتصادی دریغ نمی‌کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره صدور حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا گفت: قوه قضاییه در مقابله با مفسدان از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند، این افراد باید به جامعه معرفی شوند و مردم آنها را بشناسند.
تصویر قوه قضاییه از هیچ اقدامی برای مقابله با مفسدان دانه‌درشت اقتصادی دریغ نمی‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون، سید سلمان ذاکر درباره صدور حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا بیان کرد: افرادی که وام‌های میلیاردی دریافت کرده و در موقعیت خود هزینه نکردند در حالیکه مردم برای گرفتن کمترین میزان وام دائم در رفت‌وآمد به بانک‌ها هستند؛ باید به سزای اعمال خود برسند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما باید از افرادی که سرمایه‌گذار واقعی هستند، برای این کشور دل می‌سوزانند و به فکر تولید و حمایت از اقتصاد کشور هستند ولو از طریق وام و سرمایه در گردش حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه در مقابله با مفسدان از جمله دانه‌درشت‌ها از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند اظهار کرد: این افراد باید به جامعه معرفی شوند و مردم آنها را بشناسند اما امنیت سرمایه‌گذاری نیز باید تأمین شود تا مبادا دشمن از این راه سوءاستفاده نکند و سرمایه‌گذاران نیز نگران نشوند.

ذاکر حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان واقعی را اولویت نخست مسئولان دانست و ضمن قدردانی از تلاش‌های دستگاه قضا در مبارزه با دانه‌درشت‌های مفاسد اقتصادی بر ادامه و پیگیری این رویکرد تأکید کرد.

منبع: میزان

507915