تلاش غربی‌ها برای به حاشیه راندن جمهوری اسلامی

نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بدرقه میلیونی مردم ایران از شهدای خدمت و بلافاصله برگزاری انتخابات زودهنگام، باعث شد شورای حکام آژانس بین المللی از تمامی ظرفیت‌های خود برای به حاشیه راندن دستاوردها و ثبات جمهوری اسلامی استفاده کند.

تصویر تلاش غربی‌ها برای به حاشیه راندن جمهوری اسلامی

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود عباس‌زاده درباره ارائه پیش‌نویس قطعنامه علیه ایران توسط سه کشور اروپایی اظهار کرد: در دهه‌های گذشته هر زمان که ملت ایران قدم‌های بلند و رو به جلویی برداشته‌اند، غربی‌ها برای تحت الشعاع قرار دادن این قدم‌ها، رو به حاشیه‌سازی آورده‌اند. در سه سال گذشته تبلیغات شدیدی علیه سیاست خارجی دولت شهید آیت الله رئیسی توسط غرب در جریان بود. در حقیقت موفقیت دولت سیزدهم در خنثی سازی تحریم‌ها و تامین هزینه‌های جاری و عمرانی کشور و ایجاد تحول در سیاست خارجی کشور سبب شد تا آمریکا و هم پیمانانش بر موج تخریب‌ها علیه جمهوری اسلامی بتازند.

وی ادامه داد: اما در اوج تبلیغات منفی غرب علیه دولت سیزدهم، بدرقه میلیونی مردم ایران از شهدای خدمت و بلافاصله برگزاری انتخابات زودهنگام، آن هم بدون ذره ای تعلل و اختلال، باعث شد شورای حکام آژانس بین المللی از تمامی ظرفیت‌های خود برای به حاشیه راندن دستاوردها و ثبات جمهوری اسلامی استفاده کند. بزرگترین هدف آمریکایی‌ها و آژانس بین المللی انرژی اتمی که متاسفانه تبدیل به بنگاه ایالات متحده شده است، تحقق ایران هراسی و قطع ارتباط کشورهای جهان با جمهوری اسلامی است.

عباس‌زاده در پایان درباره اثرات عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق یادآور شد: عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق هیمنه آمریکا را در منطقه غرب آسیا شکست و منافع این کشور را با مشکلات جدی رو به رو کرد. از سوی دیگر جمهوری اسلامی به یک بازیگر مقتدر و قدرتمند در غرب آسیا و جهان تبدیل شده است و آمریکا نمی‌خواهد بیش از این ابتکار عمل در مبارزه با فلسطین در دست ایرانیان باشد.

منبع: ایسنا

681999