لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه مسئولان و صاحبان تریبون باید دست به دست هم داده تا بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود.

تصویر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش سایت خبری پرسون، عمر علیپور اقدم با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در ابتدا به ارواح شهدا به ویژه ارواح شهدای حادثه اخیر بالگرد که منجر به شهادت رئیس جمهور و هیات همراه شد، درود می فرستم. در مورد انتخابات از نگاه بنده باید موضوع را به مردم واگذار کنیم. مردم قطعا با حضور در صحنه فرد اصلح را به عنوان رئیس جمهور خود انتخاب می‌کنند. از سوی دیگر وعده‌هایی که از سوی کاندیداها به مردم داده می شود در مشارکت مردم در انتخابات اثرگذار است.

وی در ادامه اظهار کرد: کاندیداها باید از ارائه وعده هایی که قابل تحقق نبوده دوری کنند. نباید مردم را برای کسب رای گمراه کرد. از نگاه بنده مهم‌ترین مولفه صداقت با مردم است. کاندیداها باید با توجه به ظرفیت‌هایی که کشور دارد و با توجه به توانایی‌ها و استعدادهای فردی که دارند برنامه خود را تهیه کرده و به مردم ارائه کنند.

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر همه مسئولان و صاحبان تریبون باید دست به دست هم داده و مردم را برای مشارکت در انتخابات تشویق کرد. ما باید بستر را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم. در تشییع پیکر شهدای خدمت دیدیم که مردم ما حماسه آفریدند و انسجام خوبی در کشور ایجاد شد. اکنون نیز باید تلاش کنیم تا این انسجام حفظ شده و مردم با حضور در پای صندوق های رای حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

وی در ادامه تاکید کرد: اکنون تقریبا تمام جریان های سیاسی در صحنه انتخابات کاندیدا دارند. جریان های سیاسی فعال شده‌اند. باید در این ایام هر کاندیدایی صادقانه با مردم صحبت کرده و برنامه های خود را ارائه کند. در نهایت این مردم هستند که با حضور در پای صندوق رای نقش تعیین کننده داشته و رئیس جمهور آتی کشور را انتخاب خواهند کرد.

منبع: ایسنا

682373

مطالب مرتبط