برگزاری آئین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه پیام نور استان یزد

مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه پیام نور استان یزد با حضور مسئولان کشوری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون؛ در آئین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه پیام نور استان یزد سید ولی الله میرحسینی، پیام نور را دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد و با بیان اینکه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه با زحمات بسیار زیاد مدیران و کارکنان از ابتدای تاسیس دانشگاه تاکنون بدست آمده، حفظ آن را از اولویت های مدیریت خود در دوران مسئولیت پیام نور استان یزد دانست و با اتتقاد از سیاست های سازمان مرکزی خواستار توجه بیشتر همراه با کار کارشناسی مناسب جهت انتقال و یا استفاده بهینه از این تجهیزات شد.

وی همچنین در خصوص بحث درآمد های غیر شهریه ای خواستار ایجاد زیر ساخت مناسب همراه با اختیار بالا از سوی سازمان مرکزی به استان ها و مراکز دانشگاه پیام نور شد .

در ادامه محمد حسین مهدوی نژاد سرپرست دانشگاه پیام نور استان یزد تلاشهای صادقانه و مجدانه دکتر میرحسینی را ارج نهاد و استفاده از تجارب وی و همه مدیران سابق در پیام نور استان را در جهت پیشبرد اهداف، حیاتی دانست.

وی هدف خود در این مسیر را پیشبرد اهداف دانشگاه و ارتقای جایگاه آموزشی،پژوهشی و فرهنگی استان برشمرد و گفت: با همدلی و همیاری همه اعضای علمی و اداری تصیمیم گیری های خود را بر مبنای خرد جمعی و عقلانیت حداکثری خواهم گذاشت.

همچنین جمالزاده از معاونان سازمان مرکزی که بصورت ویدئو کنفرانس در جلسه حاضر بود از تلاش های بی شائبه دکتر میرحسینی تقدیر و مسئولیت جدید را به دکتر مهدوی نژاد تبریک گفت و خواستار همکاری همه اعضای علمی و غیر علمی در این شرایط خطیر جهت بهبود شاخص های کمی و کیفی دانشگاه شد.

انتهای پیام/

207775

مطالب مرتبط