در حاشیه تودیع و معارفه مسئول نمایندگی سپاه بهاباد عنوان شد؛

راه اندازی دبیرخانه مشترک نیروهای مسلح در استان یزد در آینده ای نزدیک


مسئول حوزه نما یندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد تشکیل شوراهای اندیشه‌ورز در حوزه‌های مختلف را موثرترین راه برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های بومی دانست و از تشکیل دبیرخانه مشترک نیروهای مسلح در استان یزد خبر داد.

یزد_سایت خبری پرسون؛ حجت الاسلام علی گندمی در آئین تکریم و معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد؛ معنویت را شاخصه و تفاوت اصلی سپاه و دیگر نهاد‌ها و ارگان‌ها دانست و افزود: معنویت یکی از شاخصه‌ها و برتری‌های سپاه نسبت به دیگر مجموعه‌ها است که مرهون زحمات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.


وی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام توطئه‌های خود را ناکام دیده‌ و فهمیده‌اند که با منش خود نمی‌توانند در برابر دین قرار بگیرند افزود: همین موضوع هم سبب شده که امروز دشمن با سوء استفاده از باورهای دینی مردم، اقدام به ورود تحریف در دین کرده و سعی می‌کنند که به وسیله اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی، ارزش‌های ناب اسلامی و شیعی را از ما بگیرد.


گندمی با بیان اینکه ما در ابعاد مختلف با استکبارجهانی تفاوت هائی داریم تصریح کرد: این روحانی با بیان اینکه ما در ابعاد مختلف با استکبارجهانی تفاوت هائی داریم و اما یک تجربه ای داریم که امروز دررابطه با این موضوع هم ما وهم استکبار به این نتیجه رسیده ایم که ازباب اتفاق امروز با استکبارجهانی هم نظر شده ایم که اگر ازباب دین واسلامی خود یک امام مقتدر نداشته باشیم آن امام در جا معه قدرتی نداشته باشد واگر واگردرجامعه امامی باشد ومردم حضورنداشته باشند این مردم دربرابربرای استکبار هیچ خطری نخواهند داشت.


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان در ادامه با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی ایران تحولی عظیم در روشنگری جهان اسلام ایجاد کرده است، یادآورشد: ولایت مداری و انقلابی گری را نباید هرگز فراموش کنیم.


وی بیان داشت: اگر مردم و ملت درکنار هم و ولایت فقیه با هم گره خورده باشند و این اتصال و ارتباط برقرارباشد به هیچ وجه این نظام دینی وفرهنگ غنی اسلام شکست نخواهد خورد.


مسئول حوزه نما یندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد تشکیل شوراهای اندیشه‌ورز در حوزه‌های مختلف را موثرترین راه برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های بومی دانست و از تشکیل دبیرخانه مشترک نیروهای مسلح در استان یزد خبر داد و گفت: این دبیرخانه به زودی دراستان یزد افتتاح خواهد شد.


گندمی تصریح کرد : مشارکت نیروهای مسلح در طرح‌های عمرانی، آبادانی‌ و اردوهای‌ جهادی با محوریت محرومیت‌زدایی، صدور بیانیه‌های مشترک در مناسبت‌های ملی و مذهبی و همچنین مسائل روز جامعه، برنامه‌ریزی برای چگونگی مشارکت نیروهای مسلح در ساماندهی مسائل فرهنگی، اقتصادی و احتماعی استان و همچنین تشکیل شورای ایده ‌پردازی و اندیشه‌ورز، از دیگر اهداف و وظایف تعیین شده برای دبیرخانه مشترک نیروهای مسلح در استان یزد است.


وی در پایان یکپارچگی، انسجام درونی و پیروی مطلق از ولایت فقیه را مهمترین ویژگی سربازان انقلاب در نیروی انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران عنوان کرد و خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران نظام، گفت: استفاده از ظرفیت‌های بومی در حوزه‌های مختلف موثرترین راهکار برای ایجاد زمینه توسعه بیش از پیش کشور است.


گفتنی است آئین تکریم و معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با حضور حجت الاسلام گندمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد، فرمانده و جمعی از پاسداران این ناحیه برگزار و از زحمات حجت الاسلام علی اکبر زارعیان قدردانی و حجت الاسلام هادی عامری به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج بهاباد معرفی شد.
انتهای پیام/

207884