سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تاکید کرد؛

ضرورت بهره مندی نیروهای خدماتی مراکز بهداشتی از مزایا و پاداش ایام کرونا

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: از استاندار یزد تقاضا دارم که برای جبران زحمات از منابعی که به منظور پاداش و مزایای بیماری کرونا به مراکز درمانی اختصاص دارد نیروهای خدماتی و شرکتی نیز به نحو مقتضی بهره مند گردند.

به گزارش پُرسون؛ عماد تشکری در نامه ای به استاندار یزد خواستار پرداخت پاداش به نیروهای کارگری مراکز بهداشتی استان شد.


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این رابطه گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، مدافعان سلامت اعم از پزشکان، پرستاران و ... به عنوان پیشتازان سلامت عمومی تمام تلاش خود را جهت حفظ و صیانت سلامت مردم به کار بسته اند که از همگی آنها تقدیر و تشکر می کنم.


تشکری ادامه داد: در این میان یکی از بخش هایی که کمتر دیده شده و یا اصلا دیده نشده نیروهای خدماتی هستند که به صورت شرکتی در مراکز بهداشتی استان پا به پای نیروی های رسمی و پیمانی مشغول به فعالیت بوده و علاوه بر نظافت، پاکسازی و ضدعفونی بیمارستان‌ها، کارهای شخصی بیماران را هم به دلیل نداشتن همراه بر عهده دارند و طبیعی است که در این شرایط فعالیت آنان همچون دیگر پرسنل حوزه بهداشتی دارای خطرات فروانی است.

وی افزود: نیروهای خدماتی مظلومان بخش سلامت هستند که باید صدایشان شنیده شود.


تشکری بر لزوم پرداخت پاداش به نیروهای خدماتی مراکز بهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی یزد تاکید کرد و گفت: براساس اطلاع واصله بخش کارگری شاغل در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی از حیث پرداخت پاداش دوران کرونا مغفول مانده اند.


سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: از استاندار یزد تقاضا دارم که برای جبران زحمات و ایجاد انگیزه بیشتر در نیروی کار و تاثیر آن در امر خدمات رسانی مطلوب از منابعی که به منظور پاداش و مزایای بیماری کرونا به مراکز درمانی اختصاص دارد نیروهای خدماتی و شرکتی نیز به نحو مقتضی بهره مند گردند.

منبع: ایرنا

208174