یزد

رئیس پلیس استان یزد خبر داد

کشف 107کیلو تریاک در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف107 کیلو تریاک درعملیات ماموران پلیس استان خبر داد.
مدیرخانه مطبوعات و رسانه های استان یزد گفت: همزمان با برگزاری کارگاه آموزشی «تیترنویسی در خبر»  فرایند تشکیل پرونده آموزشی برای اعضای اصلی این نهاد صنفی آغاز می شود.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد در گفتگو با پرسون خبر داد؛

پیاده راه سازی در حاشیه های شهر با استفاده از آسفالت بازیافتی

رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر یزد از عزم شهرداری برای آسفالت پیاده راه ها در حاشیه شهر خبرداد و اظهار داشت: آسفالت مصالح بسیار مناسبی برای پیاده راه ست که در بسیاری از شهرهای دنیا از آن استفاده می شود و ما نیز در یزد این موضوع را دنبال می کنیم.
فرماندار یزد از انجام 3881 مورد بازرسی از اصناف توسط 200 تیم متشکل از بازرسان فرمانداری، مرکز بهداشت، اتاق اصناف و اماکن شهرستان خبر داد و گفت:از این تعداد بازرسی 446 مورد به پلمپ مراکز منتهی شده است.
در 24 ساعت گذشته اتفاق افتاد؛

جان باختن ۱۳ بیمار کرونایی در یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از فوت ۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد؛

اکسیژن؛ مهمترین کمبود در بیمارستان های یزد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مهمترین کمبود یزد را تامین اکسیژن دانست و اظهار داشت: تقریبا تمامی بیماران کرونایی چندین برابر بیماران عادی به اکسیژن نیاز دارند. ظرفیت اکسیژن ساز بیمارستان های ما معمولی بوده لذا دستگاه های قبلی پاسخگوی این حجم از بیمار با استفاده بالا از اکسیژن نیستند.
جانشین ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با بیان اینکه کانون ابتلا و انتقال ویروس کرونا جمع‌های خانوادگی است، اظهار داشت: تغییرات مکرر در تصمیم‌گیری‌ها به علت رفتار ناشناخته، بسیار خطرناک و پیچیده ویروس است.
فرمانداربهاباد با بیان اینکه مدارس یکی از مهمترین فضاهای عمومی تأثیرگذار در بحث ارتقا و هدفمندی برنامه‌ها و اهداف پدافند غیرعامل است تاکید کرد : از این رو آموزش دانش پدافند غیرعامل به دانش‌آموزان زمینه‌ساز فرهنگ‌سازی و دستیابی به اهداف آن در جامعه  است.
جشنواره بانوی هزاره اسلام با محوریت بزرگداشت حضرت خدیجه در دو بخش علمی شامل مقاله کوتاه، یادداشت علمی، چکیده نویسی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی و بخش هنری شامل شعر، دلنوشته، نقاشی و خطاطی برگزار شد.