رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

شهری که در اختیار همه نباشد معلول است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پانزدهمین جلسه کمیته مناسب سازی کشور که در صحن شورای شهر یزد برگزار شد گفت: شهر معلول شهری است که خودش را در اختیار همه قرار نمی دهد و در دسترس قرار ندارد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پانزدهمین جلسه کمیته مناسب سازی کشور که در صحن شورای شهر یزد برگزار شد گفت: شهر معلول شهری است که خودش را در اختیار همه قرار نمی دهد و در دسترس قرار ندارد.

غلامعلی سفید افزود: تصمیم گرفتیم که شهر را از معلولیت خارج کنیم و در این مسیر تلاش می کنیم شهر در دسترس همه باشد. شورای شهر یزد طی چند سال گذشته اقدامات مهمی را در این جهت انجام داد و طرح هفت خوان مناسب سازی هم از کارهای خوبی بود که انجام شد. خدمت به قشر مهمی از اقشار جامعه که وظیفه همه ماست و هر آنچه برای این قشر کار شود برای خدا کار شده است.


بیشتر بخوانید؛

پانزدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور به روایت تصویر


یکی از کارهای شورا در این راستا تصویب تشکیل کمیته مناسب سازی بود و این کمیته هرهفته برای بررسی کارها و تصمیم گیری جلسه تشکیل می دهد. همچنین از مصوبات دیگر شورا در این امر ناظر مناسب سازی برای پروژه های شهری بود تا شهرداری زیر نظر ناظر و با تایید آنها اقدامات عمرانی را انجام دهد.

اگر همه دستگاه ها مناسب سازی را در دستور کارشان قرار دهند در آینده نزدیک تمام شهر مناسب سازی می شود.

انتهای پیام/

226494