مدیر آموزش و پرورش مهریز؛

560 داوطلب مهریزی در آزمون استخدامی امسال با هم رقابت می کنند

مدیر آموزش و پرورش مهریزگفت: داوطلبان مهریزی این آزمون روزهای پنجشنبه ۱۱ دی ماه و جمعه ۱۲ دی ماه در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در سه حوزه مهریز حضور خواهند یافت که از این تعداد 375 نفر داوطلب خانم و 185 نفر داوطلب آقا هستند.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سیدکاظم حسینی المدواری در گفتگو با خبرنگار پرسون با اشاره به این مطلب که میزبانی و مسئولیت برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برای 560 داوطلب در شهرستان مهریز به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در سه حوزه آزمونی سپرده شده است گفت: داوطلبان مهریزی این آزمون، روزهای پنجشنبه ۱۱ دی ماه و جمعه ۱۲ دی ماه در آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی در سه حوزه مهریز حضور خواهند یافت که از این تعداد 375 نفر داوطلب خانم و 185 نفر داوطلب آقا هستند.

مدیر آموزش و پرورش مهریز افزود: داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه هشتم دی ماه تا یک ساعت قبل از برگزاری آزمون فرصت دارند ، همچنین داوطلبانی که وضعیت بومی بودن خود را در بازه زمانی ۲۹ مهرماه تا دوم آبان ماه اعلام نکرده اند، می توانند در زمان دریافت کارت این اطلاعات را ویرایش نمایند.

وی تصریح کرد: دستورالعمل بهداشتی و ضوابط برگزاری آزمون به حوزه های برگزاری ارسال شده است و ناظران بهداشت قبل، حین و پس از برگزاری آزمون بر رعایت موارد بهداشتی نظارت خواهند نمود ضمن اینکه پیش بینی های لازم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ورودی های حوزه های برگزاری آزمون و همچنین چینش صندلی های داوطلبین با فاصله حداقل ۱/۵ متری انجام شده است.

حسینی ادامه داد: تلاش شده به عنوان میزبان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، بهترین فضاهای فیزیکی، برای برگزاری آزمون اختصاص داده شود و سیستم های گرمایشی و تهویه هوای فضاهای برگزاری آزمون مورد بررسی قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید؛

۵۵۵ جوان کردستانی در ادارات جذب می شوند


مدیر آموزش و پرورش مهریز با تاکید بر این نکته که دستورالعمل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی توسط عوامل اجرایی برگزاری این آزمون رعایت خواهد شد به داوطلبان توصیه کرد از آوردن هرگونه وسایل اضافی شامل موبایل،ساعت هوشمند و.... خودداری کنند.

گفتنی است هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه سال جاری در سطح کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

226654