یزد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه امروز تبلیغات دینی و مذهبی در جامعه ما فراگیر و گسترده نیست، گفت: این تبلیغات به ویژه در مجموعه سپاه و بسیج باید فراگیر شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تبریک روز هلال احمر به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر گفت: روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر فرصتی است مناسب برای تکریم و تجلیل از خدمات صادقانه و خالصانه ماه نشانانی که برای نجات همنوعان خویش روز و شب اهتمام می ورزند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان یزد:

صحن حضرت زهرا(س) حرم امیرالمومنین آماده بهره‌برداری است

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد گفت: صحن حضرت زهرا(س) حرم امیرالمومنین (ع) که بخش عمده‌ای از آن توسط یزدی‌ها احداث شده، آماده بهره‌برداری شده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، خواستار پیگیری جدی از سوی دولت و ستاد عتبات عالیات برای احداث خط ریلی از استان‌های مختلف از جمله یزد به نجف و کربلا شد.
در یک اقدام نمادین؛

اسرائیل را آب برد

دریک اقدام نمادین در یزد، نماد کشور اسرائیل را آب برد.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: کسانی که می‌خواهند در رقابت انتخاباتی شرکت کنند باید برنامه و تدبیر سیاسی و اقتصادی داشته باشند و ضروریات کشور را بشناسند.
روز جهانی قدس اتفاق افتاد؛

نماد اسرائیل در یزد به آتش کشیده شد + فیلم

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس دانشجویان یزدی در یک اقدام آتش به اختیار، نماد رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
شهردار میبد گفت: زمینی به مساحت 680 متر مربع (باغ گودالگ) واقع در محور تاریخی که بدلیل گود بودن زمین، شاهد مشکلات  و خطراتی برای شهروندان بودیم، با هماهنگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طرح اجرایی آن آماده شد.
نماینده یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس خبر داد:

حمایت مجلس از طرح‌های تحقیقاتی و درمانی در حوزه دیابت

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره وضعیت استان یزد در حوزه دیابت اظهار داشت: طرح‌های تحقیقاتی و درمانی قابل توجیه در حوزه دیابت مورد حمایت قرار می‌گیرند.
قاری نوجوان یزدی گفت: مسلما در تلاوت قرآن خوب، رعایت موارد مهم است اما صوت برای مردم بسیار مهمتر و جذابتر است و می تواند مردم را به سمت قرآن هدایت کند.
جمعیت هلال احمر استان با تلاش شبانه روزی توانستند جسد آخرین مفقودی در اثر سیل اخیر را که در بیست کیلومتری بیاضیه محل وقوع سیل پیدا کنند و به محل امن انتقال دهند.
در مراسمی که دقایقی قبل با حضور آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد، از کانون های برتر استان یزد در طرح ملی « ایران قوی» تجلیل شدند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

راهپیمایی امسال روز قدس در یزد منتفی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: امسال راهپیمایی روز قدس نه به شکل پیاده و نه موتوری به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: کرونا نمی‌تواند روز قدس را گرفتار فراموشی کند و دنیا بداند که روز قدس فراموش شدنی نیست زیرا آرمان امام و انقلاب است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به خارج شدن استان از وضعیت قرمز کرونایی تاکید کرد: نباید به کاهش آمار استان یزد دلخوش کرد زیرا که، این احتمال وجود دارد استان یزد باز در روز‌های آتی و ساده انگاری در رعایت شیوه نامه ها، وضعیت آمار آن صعودی وبسیار نگران کننده شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از وقوع سیل در بیاضیه ( مرز استانهای اصفهان و یزد ) و فوت شدن 3 نفر و نجات یک نفر خبر داد.