امام جمعه یزد:

برخی به دنبال القای عدم خودباوری در جامعه هستند

آیت الله ناصری گفت: متاسفانه برخی افراد به دنبال القای عدم خودباوری در جامعه هستند و برخی افراد سودجو به دنبال برنامه ریزی برای عقب نگه داشتن کشور و وابستگی هستند و اعتقادی به استقلال و خودباوری کشور ندارند.
تصویر برخی به دنبال القای عدم خودباوری در جامعه هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی منطقه کاریزبوم یزد با بیان اینکه هدف از خلقت بشر رسیدن او به کمال است گفت: کمال در حقیقت رسیدن به خداست و باید در این مجموعه در کنار تامین آب و ایجاد فضای تفریحی و گردشگری برای مردم در مسیر ایجاد بستر برای گسترش فرهنگی و رشد انسان ها فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ایجاد مراکز فرهنگی نظیر مسجد به عنوان پایگاه دینی برای اجرای برنامه های دینی، اعتقادی و فرهنگی را حائز اهمیت دانست و ابراز داشت: متاسفانه برخی افراد به دنبال القای عدم خودباوری در جامعه هستند و برخی افراد سودجو به دنبال برنامه ریزی برای عقب نگه داشتن کشور و وابستگی هستند و اعتقادی به استقلال و خودباوری کشور ندارند.

ناصری تصریح کرد: باید مسئولان با ایجاد مراکز دینی مردم را به سمت خدا هدایت کنند و در این زمینه بستر سازی کنند اما متاسفانه شاهدیم برخی ارگان هابرای حرکت مردم به سمت گناه برنامه ریزی کنند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: دین مروج فرهنگ و اعتقاد رسیدن به خداست و جدایی مردم از دین خواسته استکبار جهانی و صهیونیست هاست.

وی با اشاره به شعار «ما می توانیم» گفت: باید مسئولان جوانان را تشویق کنند و از شرکت های دانش بنیان حمایت کنند و یقین بداننداگر این اتفاق بیفتد موفقیت های چشمگیری رقم خواهد خورد.

ناصری یزدی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مسئولان کاریزبوم گفت: امیدوارم شما عزیزان به نحوی برنامه ریزی کنید که افراد درکنار استفاده از فضاهای تفریحی این منطقه در مسیر کمال هم حرکت کنند و باید با مراکز دینی مردم هدایت شوند و مسئولان بستر سازی کنند برای اینکه مردم به کمال برسند.

انتهای پیام

حیران _ استان یزد

289648