یزد

در مراسم تقدیر از دست اندر کاران برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهید استان صورت گرفت از «عباس ملازینلی» مسئول کمیته فرهنگی کنگره ۴۰۰۰ شهید و فعالیت های ارزشمند سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهید استان یزد تقدیر شد.
مدیر دفتر مهندسی رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای مطرح کرد:

رفع تصرف قریب به 2هزارو ۷۰۰ مترمربع از بستر و حریم رودخانه های استان یزد

مدیردفترمهندسی رودخانه ها وسواحل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: به منظور پیشگیری از سیلاب های احتمالی ۴۰ کیلومتر از رودخانه های استان در سال گذشته لایروبی و پاکسازی شد.
در محور انار به مهریز اتفاق افتاد؛

1 فوتی و 3 مصدوم در حادثه واژگونی پژو ۴۰۵

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز از واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور انار - مهریز ، و فوت یک نفر و 3 مصدوم خبر داد.
محسن ابوترابی در جمع صنعتگران و بازرگان یزدی با بیان اینکه انتخابات اخیر از اهمیت  فوق العاده ای  برخوردار است گفت: دغدغه اصلی و اولویت اول آقای رییسی مسئله اقتصادی و معیشت مردم است.
همزمان با روز نسیم مهر، روز حمایت از خانواده های زندانیان، کلید یک واحد مسکونی با تمام امکانات زندگی که توسط دو تن از خیران استان یزد تهیه شده است، به خانواده یک مددجوی زندان یزد اهدا شد.
مدیرکل بیمه سلامت استان در تشریح برنامه‌های بیمه سلامت استان هدف غایی از اجرای این طرح را تشکیل پرونده الکترونیک سلامت، مقابله با هرگونه قاچاق کالا و رصد لحظه ای فرآیند ورود و توزیع دارو دانست.
یک عضو مجمع نمایندگان استاد یزد، به علت رد صلاحیت چند تن از داوطلبین نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، تشکر کرد و گفت: شورای نگهبان موضوع اقامت و تابعیت منسوبین نامزدها در کشورهای متخاصم را به عنوان یک مولفه مهم در بررسی صلاحیت‌ها اعمال کردند.
داوری اولین جشنواره تولیدات فرهنگی، اجتماعی ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی یزد آغاز و آثار تولیدی در بخش پوستر، آرم و لوگو باحضور داوران مطرح استانی و کشوری مورد بازبینی و ارزیابی قرار گرفتند.
در قالب اولین المپیاد ورزشی کارگران در سال 1400 انجام می شود؛

رقابت ورزشی کارگران یزدی در محل کار

رئیس مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان یزد گفت: اولین المپیاد ورزشی کارگران یزد در سال 1400برگزار خواهد شد که در مرحله اول در سطح کارگاهها و کارخانه ها و سپس در سطح شهرستان ها برگزار و نفرات برگزیده در سطح استان باهم رقابت می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان یزد خبر داد؛

دستگیری بیش از ۷۰ خرده فروش و معتاد مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری ۷۱خرده فروش و معتاد در راستای اجرای طرح مبارزه و برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در یزد خبر داد.