یزد

به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛

فرهنگسرای قرآن استان مرمت می شود

تفاهم نامه بازسازی و تجهیز کردن ساختمان تاریخی خانه وزیری محل فرهنگسرای قرآن بین سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و انجمن قرآنی استان منعقد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه استان یزد از لحاظ صدور جواز تاسیس درجایگاه اول کشور قرار دارد افزود: تعداد 143 فقره جواز تاسیس طی فروردین ماه سالجاری در استان یزد صادر شده است.
مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد:

کرکره بیش از 1300 واحد صنفی پایین کشیده شد

مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد گفت: هزار و 338 واحد به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی تعطیل شدند.
رییس کمیسیون عمران شورای شهر یزد در گفت وگو با پرسون:

شورای پنجم در حوزه عمرانی خطای راهبردی نداشته است

محسن عباسی هرفته، با بیان اینکه اولین و مهمترین تصمیم در شورای پنجم عدم اجرای پروژه های عمرانی شهری بدون بهره گیری از مشاور و طرح مصوب بود، گفت: امروز می توانیم ادعا کنیم در این دوره شورا هیچ گونه خطای راهبردی را در زمینه حوزه عمرانی شاهد نبوده و نیست.
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد:

توجه به بهینه سازی مصرف انرژی امری ضروری است

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان ها را نیازمند تدابیر ویژه ای براساس مبحث 22 عنوان و ابراز کرد: سرویس و نگهداری در موقع بهره برداری از ساختمان نیازمند آموزش های لازم است که قطعا در دستور کار کمیسیون برق در سال ۱۴۰۰ قرار می گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

جوانان روستایی یزد خانه دار می شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: تامین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن جوانان واجد شرایط روستاهای بخش مرکزی شهرستان یزد در دست پیگیری است.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: دغدغه اصلی شهید مطهری هدایت و اصلاح جامعه بود و هر کجا بدعتی می‌دید درباره آن کتاب می‌نوشت.
محسن موحدی فرد وجود مدارس شیفتی را برای آموزش و پرورش  یک معضل و فاجعه دانست و گفت:  امیدواریم با همکاری و همراهی خیرین و مسئولین در آینده ای نه چندان دور، بساط مدارس شیفتی برچیده شود.
امام جمعه یزد گفت: دشمنان در تلاش برای ضعیف نشان دادن ایران است و می‌خواهند اعتماد به نفس را از مردم و مسئولان بگیرند تا با ضعیف نشان دادن آنها، به مقصد خودشان برسند.
با توجه به برگزاری نهمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در مرداد ماه سال جاری برگزار شود، جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی در محل اداره کل راه و شهرسازی استان یزد برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز خبر داد:

مشارکت پررنگ خیرین در حوزه تعلیم و تربیت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز گفت: خیران در ساخت واحدهای آموزشی، پرورشی، کارگاه‌های فنی و سالن‌های چند منظوره و نیز ورزشی در منطقه مشارکت بالایی داشته که این موضوع نشان دهنده اهمیت حضور مردم نیکوکار در عرصه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است.