یزد

مدیر حوزه علمیه کشور گفت: تعامل با هلال احمر می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد البته باید روحیه جهادی را تقویت کرد چرا که روحیه و تربیت جهادی لازمه رفع آسیب های اجتماعی ومشکلات در جامعه است.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خبر داد؛

برگزاری اولین جشنواره تولیدات فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری اولین جشنواره تولیدات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی سازمان خبر داد.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد؛

ارتقای سواد رسانه ای جامعه از اصلی ترین اهداف جشنواره «عدلیه و رسانه»

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به همکاری سازمان در برگزاری جشنواره عدلیه و رسانه، گفت: یکی از اصلی ترین اهداف این جشنواره، ارتقای سواد رسانه‌ای مردم است که رسانه ها با تولید محتوای تخصصی، در این حوزه بسیار تاثیرگذار هستند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در بیدار کردن کشورهای اسلامی اثرگذار بوده است، گفت: روحیه مقاومت و ایستادگی در جوانان کشورهای مظلوم بیدار شده است.
مردم مومن دارالعباده یزد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و شهدای کودک افغانستان در حسینیه امیرچقماق تجمع کرده و با راه اندازی کاروان خودرویی وحشی گری های رژیم صهیونیستی و جنایت استکبار جهانی در افغانستان را محکوم کردند
از سوی امام جمعه یزد اعلام شد؛

زکات فطره به ازای هر نفر 20 هزار تومان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، میزان زکات فطره به ازای هر نفر در استان یزد را 20 هزار تومان اعلام کرد.
واکنش شهردار میبد به برخی اعتراضات در خصوص نام گذاری معابر:

اقدام شورای شهر و مدیریت شهری در نام گذاری معابر بی سابقه است

شهردار میبد گفت: نامگذاری‌ها و سیستم اجرایی آن بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی شورای عالی فناوری اطلاعات در سال 1394 و همچنین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی درسال 1396 و اجرای سند چشم‌انداز 20 ساله‌ نظام و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بوده و نام گذاری قریب به ۲۰۰ معبر در دوره‌ی پنجم شورا و مدیریت شهری بی‌سابقه است.
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی از ثبت نام خود در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و اظهار داشت: تا دو روز آینده برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهم کرد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: ورود رئیس جمهور به مصوبه شورای نگهبان درباره تعیین شرایط کاندیداها و رد آن قابل قبول نیست، اگر اکنون شورا تاییدیه مصوبه مجلس را اعلام کند، وزارت کشور باید در انتخابات ریاست جمهوری این قانون را اجرا کند.
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد خبر داد؛

نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری یزد علی رغم عدم حمایت های دولتی

محمد رضا شفیعی از عدم حمایت و کمک مالی دولت به ناوگان عمومی حمل و نقل شهری خبر داد و ابراز داشت: با این وجود سازمان در سال گذشته توانست با پرداخت تسهیلات بانکی ناوگان حمل و نقل عمومی را بهسازی و نوسازی کند.
رئیس شعبه بانک توسعه صادرات در یزد اعلام کرد:

رشد ۱۴ درصدی تسهیلات به حوزه دانش بنیان در سال ۹۹

مجید غفوری منش گفت: بانک توسعه صادرات ایران در سال ۹۹ بالغ بر ۲ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان کشور اعطا کرده که این میزان نسبت به سال قبل نشان از رشدی ۱۴ درصدی دارد.
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه شبکه توزیع ناسالم منجر به کمبود نهاده‌های دامی و بحران مرغ و تخم مرغ شد، گفت: تمام این مشکلات به دلیل آن است که مدیریت درستی در اقتصاد کشور نداریم.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خبر داد:

آغاز برداشت گل محمدی در مهریز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهریز گفت: برداشت گل محمدی از گلستان‌های مهریز چند روزی است آغاز شده و تا نیمه خرداد ادامه دارد
دست اندرکاران و متولیان برگزاری بزرگترین انتخابات اقتصادی استان یزد خواستار مشارکت مردم و دارندگان غیرمستقیم سهام عدالت در این انتخابات که ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، شدند.