رییس ستاد مردمی ایت الله رئیسی در یزد:

اولویت برنامه های ایت الله رئیسی مسائل اقتصادی و معیشت مردم است

محسن ابوترابی در جمع صنعتگران و بازرگان یزدی با بیان اینکه انتخابات اخیر از اهمیت  فوق العاده ای  برخوردار است گفت: دغدغه اصلی و اولویت اول آقای رییسی مسئله اقتصادی و معیشت مردم است.
تصویر اولویت برنامه های ایت الله رئیسی مسائل اقتصادی و معیشت مردم است

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محسن ابوترابی در جمع صنعتگران و بازرگان یزدی با بیان اینکه انتخابات اخیر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است گفت: متاسفانه مدیریت ناکارآمد امروز عرصه را بر مردم تنگ کرده و به آنان فشار وارد آورده است.

رییس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان یزد با بیان اینکه دغدغه اصلی و اولویت اول آقای رئیسی مسئله اقتصادی و معیشت مردم است گفت: ۲۵۰کارشناس اقتصادی در ستاد تهران حضور داشته و در این زمینه مشاوره می دهند.

وی تصریح کرد: آقای رئیسی، برای تولید و اقتصاد دغدغه مند بوده و در سفرهای استانی بر این مهم اهتمام داشته است چرا که معتقد است دین مردم در گرو معیشت آنان بوده و باید در این زمینه کار کرد.

ابوترابی در ادامه حضور پرشور و مشارکت بالا در انتخابات پیش رو را مهمترین موضوع دانست و ابراز داشت: مردم باید حضور پیدا کنند و به هر کس علاقه مند هستند رای بدهند، قطعا توقعی هم که از یزد و یزدی است توقع بالایی است و باید تلاش کنیم همچون گذشته یزدی ها در مشارکت سرآمد باشند

وی با اشاره به شعار« ایران قوی» دولت آیت الله رئیسی گفت: ایشان وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست و تاکید دارد که همه افراد و جریان ها در ستادهای مردمی فعالیت کنند.

انتهای پیام /

حیران_استان یزد

301304