رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی:

آیت‌الله رییسی مردمی‌ترین و پاکدست‌ترین نامزد ریاست جمهوری است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، آیت الله رئیسی را مردمی‌ترین و پاکدست‌ترین نامزد ریاست جمهوری دانست.
تصویر آیت‌الله رییسی مردمی‌ترین و پاکدست‌ترین نامزد ریاست جمهوری است

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمدصالح جوکار اظهار داشت: سید ابراهیم رئیسی از وقتی برای خدمت به آستان قدس رفت با تشکیل کارگروه‌های مردمی، به شناسایی محرومان پرداخت و حتی زمانی که به قوه قضاییه آمد همین کارگروه‌ها را قوی‌تر کرد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد؛ عملکرد دو و نیم ساله آقای رئیسی در قوه قضاییه و مبارزه با فساد ستیزی وی و مبارزه با آقازاده‌ها، مردم را خوشحال و امیدوار کرد.

جوکار با بیان اینکه کشور نیازمند رئیس جمهوری توانمند، با اخلاق، عدالت محور و با ایمان است خاطرنشان کرد؛ رئیسی فهم و شعور قانون را می‌شناسد و این در دولت می‌تواند در بحث فساد تاثیر‌گذار باشد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت تصریح کرد؛ سید محرومان برای کمک و تغییر و تحول آمده و همه متخصصان هم ورود می‌کنند، چرا که ایشان اعتقاد خاصی به متخصصان و کارشناسان دارد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود؛ آیت‌الله رئیسی مشکلات را شناسایی کرده و با برنامه آمده و اعتقاد ویژه‌ای به تولید کنندگان داخلی دارد.

انتهای پیام/

301605

مطالب مرتبط