مدیرعامل شرکت تعاونی وحدت دهیاران مهریز:

۹۰درصد ساخت و سازهای غیرمجاز روستایی درمهریز گزارش نمی شود

مدیرعامل شرکت تعاونی وحدت دهیاران مهریز گفت: ۹۰درصد ساخت و سازهای غیر مجاز در اثر بی خبری دهیاران یا بی توجهی اهالی گزارش نمی شود.
تصویر ۹۰درصد ساخت و سازهای غیرمجاز روستایی درمهریز گزارش نمی شود

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، مدیرعامل شرکت تعاونی وحدت دهیاران مهریز پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اقدامات این شرکت در زمینه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای مهریز گفت: در سال گذشته ۱۵مورد تخریب صورت گرفته که بخشی از این ساخت و سازها در مسیر رودخانه و راه ها بوده است.

خانی ادامه داد: تخریب در صورتی انجام می شود که ساخت و ساز به پایان نرسیده باشد و اگر ساختمانی تکمیل شده باشد امکان تخریب آن وجود ندارد البته نکته ای که وجود دارد این است که ۹۰درصد ساخت و سازهای غیر مجاز در اثر بی خبری دهیاران یا بی توجهی اهالی گزارش نمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به استقبال مردم روستاها از طرح اقدام مسکن ملی خبر داد و گفت: خوشبختانه به دلیل ارزش افزوده که ساخت و سازهای روستایی به همراه دارد این طرح به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است.

خانی با بیان اینکه دستگاه متبوعش هیچ‌گونه اعتبار دولتی دریافت نمی کند ابراز داشت : منبع درآمد این شرکت از ساخت و سازها و عمران روستاها تامین می شود و به طور میانگین ۲۰درصد بودجه روستاها جهت ارائه خدمات به این شرکت تعلق میگیرد.

وی مهمترین چالش پیشروی روستاهای مهریز را اجرای شکل فعلی طرح هادی عنوان کرد و ابراز داشت: طرح فعلی دارای مشکلاتی است که در صورت عدم اصلاح در اینده روستاها را با مشکلات عدیده روبرو خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت تعاونی وحدت دهیاران مهریز در خصوص اجرای فاز عملیاتی شهربازی غربالبیز هم گفت: اقدامات خوبی در زمینه زیر ساخت این منطقه گردشگری انجام شده و زیر ساخت شهربازی هم آماده شده اما متاسفانه شرایط کرونایی و اینکه ضمانتی برای بازگشت سرمایه، سرمایه گذار وجود ندارد پروژه را متوقف کرده است.

خانی در پایان به کاهش ۱۰۰۰ تنی تولیدات معدنی در اثر قطعی برق خبر داد و اظهار داشت: بیشترین آسیب قطعی برق به معادن شهرستان وارد شده است.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

322379

مطالب مرتبط