در راستای برگزاری برنامه های مفرح و شاد؛

اولین نشست هماهنگی ستاد مبشر غدیر برگزار شد

اولین نشست هماهنگی ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های فرهنگی و هنری این ایام، با حضور عباس ملازینلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و مدیران واحدهای سازمان برگزار شد.
تصویر اولین نشست هماهنگی ستاد مبشر غدیر برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، اولین نشست هماهنگی ستاد مبشر غدیر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های فرهنگی و هنری این ایام، با حضور عباس ملازینلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و مدیران واحدهای سازمان برگزار شد.

این جلسه هماهنگی در آستانه فرارسیدن دو عید بزرگ مسلمانان و شیعیان جهان، عید سعید قربان و غدیرخم با هدف ارتقای شناخت شخصیت والای امام علی (ع) در راستای برگزاری برنامه های مفرح و شاد با بررسی برنامه های اجرایی سال های قبل همراه بود و در خصوص اجرای بهتر و جامع تر برنامه های فرهنگی در مراسم غدیر امسال تبادل نظر صورت گرفت.

از جمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام میتوان به برگزاری کاروان شادی، پویش اطعام غدیر، نورافشانی در سطح شهر، مسابقه کتابخوانی غدیر، جشن محلات، خطبه خوانی غدیر در مساجد، روز شمار غدیر و همچنین تهیه و پخش کلیپ با موضوع غدیر اشاره کرد.

انتهای پیام/

322370

مطالب مرتبط