یزد

پویش نذر فرهنگی که از سوی باشگاه سفیران شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد راه اندازی شده است، در مراسمی با حضور رییس شورای اسلامی شهر یزد، ونوس عامری و محسن ابوترابی اعضای کمیسیون فرهنگی، شهردار شهر میراث جهانی یزد و معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر معرفی و رونمایی شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به گرانی‌های افسارگسیخته در حوزه مسکن که به دلیل دلالی برخی بنگاهداران اتفاق افتاده است، گفت: دستگاه قضا در یزد به این موضوع ورود جدی داشته باشد.
در سه ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

امداد رسانی هلال احمر استان یزد به 90 مورد حادثه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: نزدیک به 90 مورد حادثه در سه ماهه اول سال جاری توسط نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان امداد رسانی شد.
یادداشت/زندگی با فضای دیجیتالی از سویی اجتناب ناپذیر و بخش لاینفک زندگی است و از سویی دیگر همراه با مخاطرات فزاینده است. سواد دیجیتالی و دانش تخصصی برای ورود به این فضا ضروری و امری حیاتی است.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد مطرح کرد؛

ضرورت توسعه زیرساخت‌های استان در حوزه تولید و صنعت

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌های استان در حوزه تولید و صنعت، گفت: رونق صنعت گردشگری یزد بیش از پیش مورد توجه مسئولان باشد.
رییس حوزه آبریز رودخانه زاینده رود شرکت مدیریت منابع آب ایران:

تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی، راهکار حل چالش‌ آب در یزد

رییس حوزه آبریز رودخانه زاینده رود و حوزه های جنوب غربی فلات شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با برنامه تعادل بخشی می توان بر یکی از بزرگترین چالش های آینده استان یزد که آب می باشد فائق آمد.
سید محمود میرابوالقاسمی نماینده مردم یزد در شورای عالی استان‌ها و رئیس شورای اسلامی استان در پیامی حضور باشکوه و حماسی مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبریک گفت.
گروهی از خدام حضرت رضا(ع)، در اولین روز حضور خود در یزد به بیمارستان‌های حضرت سیدالشهداء(ع)، شهید رهنمون، شهدای کارگر، سوانح سوختگی و افشار رفتند و با عیادت از بیماران بستری در بخش‌های مختلف این بیمارستان‌ها و ذکر توسل به دامان پرمهر امام‌الرئوف(ع) عطر شفابخش رضوی را برای بیماران به ارمغان آوردند.

خادمان رضوی همچنین به بخش نوزادان بیمارستان رفتند و در گوش نوزادان تازه‌متولد شده در دهه کرامت، نوای آرام‌بخش اذان و اقامه را زمزمه کردند.

توزیع تبرکی، تجلیل از کادر درمان و کارکنان بیمارستان‌ها از دیگر برنامه‌های حضور کاروان خدام‌الرضا(ع) در این مراکز درمانی بود.

گفتنی است؛ چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید یزد، در دهه کرامت، با حضور جمعی از خدام رضوی در یزد در حال برگزاری است که بازدید از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از جمله 170 برنامه پیش‌بینی شده در این جشنواره بزرگ و مردمی است.
مسئول کانون جوانان رضوی استان خبر داد:

برگزاری چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در یزد

مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد با اشاره به بهبودی شرایط کرونایی در سال جاری اظهار داشت: امسال چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در محیطی باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور خدام رضوی در امامزاده سید جعفر محمد(ع) و با جمعیتی قریب به هزار نفر در یزد و شهرستان های استان برگزار خواهد شد
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد:

نقش آفرینی ائمه جماعت در محلات پر رنگ تر می شود

حجت الاسلام نجیمی به اجرای طرح موسم به امام محله اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح حضور بیشتر روحانیون و‌ نقش آفرینی آنان در محلات رقم خواهد خورد و امام محله نقش واسطه گری بین مردم و مسئولین است.
توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛

آغاز داوری بخش ویژه جشنواره عدلیه و رسانه

داوری بخش ویژه جشنواره عدلیه و رسانه در بخش های اینفوگرافی، پادکست، طرح های گرافیکی(پوستر- تصویر)، کلیپ های کوتاه(پویانمایی- موشن گرافیک) با حضور عباس ملازینلی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی ، دکتر نعیمی نژاد معاون دادستان و داوران مطرح استانی برگزار شد.