توسط ستاد مقابله با کرونا در اصناف یزد صورت گرفت؛

تجلیل از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان

رئیس ستاد مقابله با کرونا در اصناف یزد با حضور در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از همکاری‌های این سازمان در مقابله با کرونا تجلیل کرد.
تصویر تجلیل از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، حسین نبی‌پور، رئیس ستاد مقابله با کرونا در اصناف و رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی استان یزد در دیدار با محمدرضا علمدار یزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تلاش‌های این سازمان در مسیر مبارزه با ویروس کرونا و مشارکت در کنترل این بیماری قدردانی کرد.

در بخشی از لوح سپاس این ستاد آمده است: ریاست محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد؛ بدینوسیله مراتب سپاس خود و مجموعه همکارانم در ستاد مقابله با ویروس کرونا در اصناف همچنین فعالان حوزه تجهیزات پزشکی یزد را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در مسیر مبارزه با ویروس کرونا و مشارکت در کنترل این بیماری پاس می داریم.

در متن این لوح همچنین آمده است: ضمن ارج نهادن به تلاش‌های متعهدانه شما، توفیق روزافزون در تداوم این عزم خداپسندانه تا پایان اجرای این طرح را که با تلاش و اقدامات لازم و هماهنگی‌های پیوسته محقق می شود را از یگانه هستی مسئلت داریم.

حسین نبی‌پور در دیدار با محمدرضا علمدار یزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد، این لوح را به نمایندگی از ستاد مقابله با ویروس کرونا در اصناف به وی اهدا کرد.

349489

مطالب مرتبط