همدان

مسئول کمیته استعدادیابی هیئت کشتی استان همدان در راستای اعلام بخشنامه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان فروردین ۱۴۰۰ در رامسر سطح کشتی نوجوانان این استان را امیدوار کننده دانست و روز های روشنی را برای کشتی همدان در سال‌های آینده پیشبینی کرد.
عملکردهای نادرست رژیم پهلوی به‌خصوص در زمینه حرکتهای ضداسلامی و سلطه جویانه امریکا بر سرنوشت ایران سبب شد که گرایش به مبارزات سیاسی و حرکت های مسلحانه علیه رژیم روزبه‌روز افزایش یابد و حتی به‌عنوان یک ارزش در بین جامعه سیاسی و مذهبی ایران مطرح شود.
رئیس پلیس راه همدان:

محورهای استان لغزنده است

رئیس پلیس راه استان همدان از لغزندگی همه محورهای استان خبر داد و گفت: گردنه اسدآباد، همه کسی و سوباشی به دلیل بارش شدید برف مسدود است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار خبر داد:

ساخت ۳۷ واحد سردخانه در بهار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار از در دست ساخت بودن ۳۷ واحد سردخانه با ظرفیت ۱۳۸ تن در شهرستان بهار خبر داد.
مدیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسدآباد:

یک هزار مترمربع از روستای ملحمدره سنگ فرش شده است

مدیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت : تاکنون برای سنگ فرش یک هزار متر مربع از روستای ملحمدره اسدآباد یک‌ میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان همدان:

رودخانه ازندریان لایه روبی می شود

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: رودخانه ازندریان از محل اعتبارات لایه روبی رودخانه های شهرستان ملایر لایه روبی می شود.
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه کمبود روغن در بازار نداریم گفت: احتکار خانگی باعث احساس کمبود روغن و افزایش قیمت کاذب در بازار شده است.
کارشناس مردم شناسی اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان:

کوکو و حلوا گردوی تویسرکان ثبت ملی می شود

کارشناس مردم شناسی اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان از ثبت ملی کوکو و حلوای گردوی تویسرکان در آینده نزدیک خبر داد.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان مطرح کرد:

۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار نوسازی مدارس همدان در سال جاری

مدیر کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه ۱۹۰ میلیارد تومان امسال اعتبار کل اداره نوسازی مدارس بوده است گفت: از مجموع این اعتبار ۸۲ میلیارد تومان در تعهد خیرین استان همدان است.
مدیر کل بیمه سلامت استان همدان:

بیماران کرونایی تا پایان سال بیمه سلامت می شوند

مدیر کل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه تا پایان سال همه بیماران کرونایی بیمه سلامت می شوند گفت: همه افرادی که به هر دلیل تحت پوشش بیمه نیستند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و بیمه به طور رایگان بیمه سلامت می شوند.
پرسون گزارش می‌دهد:

فروپاشی در کمین کشتی همدان

علی‌محمد مالمیر سرمربی رده سنی جوانان و امید استان همدان و قهرمان اسبق آسیا در جهت مخالفت با حمیدرضا یاری رئیس هیئت کشتی استان همدان از ادامه همکاری با وی سر باز زد
رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند خبر داد:

افتتاح ۴ طرح گردشگری در نهاوند

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند از افتتاح ۴ طرح گردشگری در شهرستان نهاوند خبر داد.