رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان همدان خبر داد:

تایید صلاحیت ۹۰ درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان همدان از تایید ۹۰ درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا خبر داد و گفت: ثبت نام در شوراهای روستا ۳.۷ درصد افزایش یافته است.
تصویر تایید صلاحیت ۹۰ درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، فلاحی رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان همدان اظهار کرد: ۹۰ درصد داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا تایید صلاحیت شدند.

وی با تاکید بر ضرورت دقت در رسیدگی به صلاحیت دواطلبان این دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر روستا افزود: این هیات اجازه ورود افرادی که امین مردم نیستند را به پارلمان شهری و محلی نخواهد داد.

فلاحی تصریح کرد: آخرین مرجع تایید صلاحیت، هیات عالی نظارت بر انتخابات است و پرونده افراد رد صلاحیت شده در بخش‌ها و سپس در شهرستان‌ها و استان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: یک هزار و ۱۴۸ نفر برای شور‌های اسلامی شهر‌ها و ۵ هزار و ۴۴۵ نفر نیز برای شورا‌های اسلامی روستا‌ها در استان همدان ثبت نام کردند.

فلاحی خاطرنشان کرد: ثبت نام در شورا‌های اسلامی شورا‌ها در روستا‌ها ۳.۷ درصد افزایش و در ثبت نام شورا‌های شهر ۲ درصد نسبت به دوره قبل کاهش تعداد ثبت نامی وجود دارد.

284037

مطالب مرتبط