رئیس هیات کشتی استان همدان خبر داد:

حضور ۱۸ کشتی گیر استان همدان در اردوی تیم ملی

رئیس هیات کشتی استان همدان از حضور ۱۸ کشتی گیر استان همدان در اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: ۱۸ کشتی گیر استان همدان، مجوز حضور را در اردوی آماده سازی تیم ملی که به میزبانی همدان برگزار می‌شود، دریافت کردند.
تصویر حضور ۱۸ کشتی گیر استان همدان در اردوی تیم ملی

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، حمیدرضا یاری رئیس هیات کشتی استان همدان گفت: ۱۸ کشتی گیر همدانی پس از انجام تست کرونا و اخذ تاییدیه‌های بهداشتی لازم، از امروز در اردوی تیم ملی کشتی جوانان کشور حاضر شدند.


وی افزود: برهمین اساس «امیر حسین عبدی راد و سینا زندی» در ۵۷ کیلوگرم، «امیرحسین سیف‌فیض‌اللهی و یونس شفیعی» در ۶۱ کیلوگرم، «علی قپانوری و ایمان محمد حسینی» در ۶۵ کیلوگرم و «امین رحمانی، امیرحسین عظیمی جم و ابوالفضل کمروند» در ۷۰ کیلوگرم از جمله استعداد‌های دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی جوانان هستند.

یاری ادامه داد: همچنین «علی‌رضایی، مهدی یادگاری و محمد مهدی اصغری» در ۷۴ کیلوگرم، «حسین رسولی» در ۷۹ کیلوگرم، «میثم شریفی» در ۸۶ کیلوگرم، «مهدی سلیمی و علی غفاری» در ۹۲ کیلوگرم، «علی ابوالفتحی» در ۹۷ کیلوگرم و «امیر مهدی زنگنه» در ۱۲۵ کیلوگرم نیز دیگر کشتی گیران منتخب همدانی در اردوی تیم ملی هستند.

به گفته وی، این کشتی گیران علاوه بر ۲ کشتی گیر ملی پوش دعوت شده به تیم ملی، در اردو حضور دارند.

رئیس هیات کشتی استان همدان یادآور شد: تمامی کشتی گیران این اردو در قرنطینه کامل به سر می‌برند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز اولویت اصلی برگزاری اردوی تیم ملی در همدان است.

لازم به یادآوری است، اردوی آماده‌سازی تیم ملی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از دیروز در همدان آغاز شده است.

285304