اسکان اضطراری ۳۰۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک در همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اسکان اضطراری ۳۰۰ مسافر گرفتار در برف در پایگاه های امداد جاده‌ای سطح استان همدان و مکان های پیش بینی شده اسکان از صبح روز گذشته تاکنون خبر داد.
تصویر اسکان اضطراری ۳۰۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک در همدان

به گزارش سایت خبری پرسون،علی سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار کرد: از صبح دیروز با آغاز بارش برف ۱۷ پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان شامل پایگاه ثابت و سیار و پایگاه کوهستان و تیم واکنش سریع، تیم امداد هوایی و تیم آنست در حال آماده باش برای خدمات رسانی به مردم و مسافران بوده که صبح امروز علاوه بر این موارد دو تیم واکنش سریع دیگر نیز به این تیم ها اضافه شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۱ نجاتگر شامل هشت تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر به صورت جداگانه امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و کولاک را برعهده دارند، تصریح کرد: از روز گذشته تاکنون در سه مورد از حوادث ناشی از برف سه مورد مصدوم داشتیم که تیم های امدادی هلال احمر برای کمک رسانی و امداد به این موارد اقدامات لازم را انجام دادند.

سنجربگی همچنین با اشاره به کمک به بیش از ۱۰۰ خودرو گرفتار در برف توسط همکاران جمعیت هلال احمر از روز گذشته تاکنون مطرح کرد: هر ساله با آغاز طرح زمستانه از ۱۵ آذرماه تا ۱۵ فرودین ماه همکاران هلال احمر استان به تبع سراسر کشور در آماده باش کامل بوده و در ایام بارش برف تعداد تیم های پشتیبان افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: پایگاه های امداد جاده ای این استان پیش از فصل زمستان به تجهیزات مورد نیاز مجهز شدند تا در زمان بروز بحران آمادگی لازم برای پذیرش مسافران و در راه ماندگان را داشته باشد.

منبع:ایسنا

457180