تمامی محورهای مواصلاتی همدان باز است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در تمامی محورهای ارتباطی استان همدان خبر داد و گفت: هم‌اکنون عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در تمامی محورهای مواصلاتی استان همدان در حال انجام است.
تصویر تمامی محورهای مواصلاتی همدان باز است

به گزارش سایت خبری پرسون، صفر صادقی‌راد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، اظهار کرد: با اعلام وضعیت نارنجی از سوی هواشناسی استان همدان، ۵۳۰ نیروی راهداری در ۳۵ راهدارخانه استان و با ۳۶۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در حال آماده‌باش قرار گرفتند.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از امروز -شنبه ۲۴ دی‌ماه- در استان همدان افزود: ️در تمام محورهای استان همدان شاهد بارش برف هستیم و با پیش‌بینی سازمان هواشناسی این روند تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت. ️

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: با تلاش نیروهای راهداری تمام محورهای مواصلاتی استان همدان به‌جز محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان باز بوده و تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

وی تأکید کرد: از همه هموطنان خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت اجبار به سفر حتماً از به همراه داشتن زنجیرچرخ، لباس گرم، مواد خوراکی و پر بودن باک خودروی خود اطمینان حاصل کنند و با شماره‌گیری سامانه ۱۴۱ از وضعیت جوی و ترافیکی کشور مطلع شوند.

منبع:ایسنا

456911