برگزاری برنامه ورزش صبحگاهی در همدان

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: حمایت و حضور مسئولان در این برنامه‌ها موجب افزایش حضور مردم خواهد شد، همچون برنامه‌های عظیم سال‌های گذشته همدان می‌توانیم شاهد حضور حداکثر ورزشکاران ورزش همگانی باشیم.
تصویر برگزاری برنامه ورزش صبحگاهی در همدان

به گزارش سایت خبری پرسون، هادی سبزواری، با اعلام اینکه یک برنامه ورزش صبحگاهی منظم در همدان روز پنج‌شنبه ۲۰ بهمن‌ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این برنامه ورزش صبحگاهی از طریق شبکه سه سیما و برنامه تلویزیونی و صبح و نشاط به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی افزود: از مسئولان ارشد استان تقاضا داریم بیش از پیش به سمت و سوی ورزش بیایند و با حضور مستقیم و همچنین حمایت مالی در مباحثی همچون اهدای جوایز شور و نشاط این برنامه‌ها را در همدان افزایش دهند.

مشاور عالی فدراسیون ورزش های همگانی کشور ادامه داد: حمایت و حضور مسئولان در این برنامه‌ها موجب افزایش حضور مردم خواهد شد، همچون برنامه‌های عظیم سال‌های گذشته همدان می‌توانیم شاهد حضور حداکثر ورزشکاران ورزش همگانی باشیم.

وی ضمن اشاره به موضوع ورزش کارمندی و اهمیت سلامت جسمی و روانی کارمندان دولت، تصریح کرد: مسئولان ارشد همدان همچون استاندار با تشویق مدیران و کارمندان دستگاه‌ها و سازمان های زیرمجموعه می‌توانند آنها را به سمت ورزش صبحگاهی سوق دهند چراکه جامعه و آحاد مردم و به ویژه کارمندان دولت در شرایط کنونی نیازمند ورزش کردن و شاد بودن هستند و برنامه ورزش صبحگاهی بهترین فرصت برای جا انداختن این مبحث است.

وی با تأکید بر اینکه ورزش همگانی در بدترین شرایط هم فعالیت داشته چراکه از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: افزون بر ۵۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی آقایان و بانوان در سطح شهرستان و بالای ۱۵۰ ایستگاه در کل استان همدان وجود دارد. در لالجین با وجود جمعیت نسبتاً کمی که دارد بالای چهار ایستگاه ورزشی دایر شده و در طول پاندمی کرونا با برنامه ورزشی «ورزش در همسایگی» که برنامه فدراسیون بود، سعی کردیم ورزش همگانی را تا بالاترین حد ممکن توسعه و ترویج دهیم و از افول و کنار رفتن آن جلوگیری کنیم.

سبزواری در پایان تأکید کرد: جوایز ویژه‌ای برای برنامه ورزش صبحگاهی که در تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه در همدان برگزار می‌شود، برای شرکت‌کنندگان درنظر گرفته‌ایم و امیدواریم این برنامه باشکوه برگزار شود.

استان همدان نزدیک به ۲۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های زیرمجموعه ورزش‌های همگانی دارد و جمعیت حدوداً ۴۰ هزار نفری از عامه مردم نیز به صورت خودجوش و غیرسازماندهی شده در برنامه‌های ورزشی این هیأت شرکت می‌کنند.

منبع:ایسنا

460427