هرمزگان

رییس شورای اسلامی شهر میناب از انتخاب حبیب‌الله سهرابی با رای قاطع هر هفت عضو شورای شهر به عنوان شهردار جدید این شهر خبر داد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، از پهلوگیری 32 فروند شناور حامل کالای اساسی در اسکله‌های اختصاصی بندر شهید رجایی و رشد 40 درصدی تخلیه کالای اساسی در این بندر از ابتدای امسال تا روز چهارم شهریور نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

حدود ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی متوسط و کوچک استان هرمزگان که در طول ۲ تا سه سال گذشته بر اثر تحریم‌ها، شیوع ویروس کرونا، نرخ مواداولیه، سود بالای بانک‌ها، نبود بازار و صادرات و همچنین چالش برق به حالت رکود، تعطیلی و یا نیمه تعطیلی درآمده‌اند، با احیای مجدد جان تازه می‌گیرند.
معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی هرمزگان:

تسهیل فرآیند صدور مجوز فعالیت‌های دریایی و بندری

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: سامانه امور کارگزاران دریایی و بندری در راستای حضور بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف تخصصی دریایی و بندری بدون نیاز به حضور فیزیکی جهت اخذ مجوز وپروانه فعالیت به مشتریان خود خدمات بهینه و مطلوب ارائه می‌دهد.
سرپرست مدیریت سرمایه‌گذاری و تأمین مالی سازمان منطقه آزاد قشم از ارائه خدمات مشاوره و ثبت‌نام رایگان متقاضیان صدور و تمدید مجوز فعالیت اقتصادی در بخش میز خدمت معاونت اقتصادی این سازمان خبر داد.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان خبرداد:

نظارت جدی بر بازار استان هرمزگان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از نظارت جدی بر بازار این استان خبر داد.