لیست هتل های لوکس جزیره کیش

کیش به‌عنوان پرگردشگرترین جزیره ایران، هتل‌های مجلل ۵ ستاره با امکاناتی بی‌نظیری دارد که در این محتوا به معرفی بعضی از آن ها می پردازیم.
تصویر لیست هتل های لوکس جزیره کیش

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از بزرگ‌ترین امتیازهای هتل‌های کیش داشتن منظره‌ای روبه دریا بر فراز بام خود است. علاوه‌بر این، هتل های 5 ستاره ی کیش، با داشتن رستوران، جزء بهترین هتل های کیش با ناهار و شام هستند که می توانید با قیمت مناسب، ناهار و شام دلخواه خود را در هتل سفارش دهید. از جمله مجلل‌ترین هتل‌های کیش می‌توان به هتل ترنج، هتل پالاس کیش، هتل مارینا پارک و هتل شایان اشاره کرد.

لیست برخی از لوکس ‌ترین هتل ‌های کیش

رونق اقتصادی و جاذبه‌های گردشگری در جزیره کیش باعث شده‌اند تا در این جزیره، هتل‌هایی لوکس برای اقامت مسافران در نظر گرفته شود. این هتل‌ها از حیث امکانات، موقیعت جغرافیایی، معماری داخلی، نظافت و تجهیزات امتیاز برتر را دارند. تجربه‌ اقامت در این هتل‌های حیرت‌انگیز سفر شما به کیش را به یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات عمرتان تبدیل خواهد کرد. برخی از بهترین هتل‌های لوکس جزیره کیش عبارتند از:

پالاس

مارینا پارک

داریوش

کوروش

ترنج

شایان

پارمیس

هتل ترنج کیش

در حوالی میدان جهان کیش، هتلی با طراحی منحصربه‌فرد در روی آب وجود دارد که منظره‌ای رویایی را به‌وجود آورده است. هتل ترنج کیش از نمای بالا با طراحی بته جقه خود، نمادی از آزادی را در ذهن‌ها تداعی می‌کند. تصاویری که از غروب آفتاب بر فراز این هتل شکار می‌شوند، بسیار حیرت‌انگیز هستند. این هتل ویلایی دارای بیش از 30 اتاق با تجهیزات کامل مانند بالکن روبه دریا، سرویس بیدارباش، خشکشویی، صبحانه و ناهار در اتاق و تهویه مطبوع است.

اتاق‌های این هتل در قالب دوتخته روبه دریا، سوئیت‌ها (یک ‌خواب، دو خواب، سه خواب) امپریال و رویال هستند. قیمت هتل ترنج کیش در بهمن 1402 از شبی 8،500،000 تومان در نظر گرفته شده است. این هتل از امکاناتی درخور یک هتل ۵ ستاره مانند استخر، کافی ‌شاپ، آتلیه عکاسی، رستوران بزرگ و روبه دریا، مسیر پیاده‌روی، ترانسفر رایگان، سالن ورزشی، فضای سبز و راهروهای چوبی بسیار زیبا برخوردار است. در جوار این هتل جاهای دیدنی زیر وجود دارند:

بازار عرب‌ها

اسکله تفریحی میرمهنا

پارک مینا

خانه مردم‌شناسی بومیان کیش

مرکز خرید دیپلمات

کلبه هور

تم پارک سنتر

هتل داریوش

این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های جزیره کیش محسوب می‌شود که تاسیس آن به سال 1394 بازمی‌گردد. آنچه که در نگاه اول به این هتل بیشتر به‌چشم می‌خورد، بهره‌گیری از المان‌های هخامنشی و تخت جمشید در معماری داخلی و خارجی آن است. علاوه‌بر این نمای مجلل اتاق‌ها لذت اقامتی لوکس را برای شما به همراه دارد. از جمله امکانات برجسته هتل داریوش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سالن بدنسازی

رستوران

پینت بال

سالن ماساژ

ترانسفر فرودگاهی رایگان

روم سرویس

سالن VIP

زمین تنیس

آلاچیق‌های ساحلی

جکوزی

آسانسور

تاکسی سرویس شبانه‌روزی

صرافی

مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری

غواصی

استخر رو بسته

امکان اجاره ماشین

این هتل دارای 190 باب اتاق برای اقامت مسافران است. اتاق‌های این هتل به‌صورت کابانا دبل برای دو نفر در محوطه باغ، کابانا دبل برای دو نفر (حمام سانروف) در محوطه باغ، کابانا روبه دریا در محوطه باغ، دوتخته استاندارد روبه باغ، سوئیت آتوسا روبه باغ برای دو نفر و سوئیت رویال لوکس چهار نفره روبه باغ هستند. قیمت اتاق‌های این هتل در بهمن ۱۴۰۲ از شبی 4،600،000 تومان شروع می‌شود. لازم به ذکر است که قیمت سوئیت‌های هتل داریوش برای سوئیت آتوسا روبه باغ از 8،480،000 تومان آغاز می‌شود.

هتل داریوش کیش فاصله نزدیکی تا جاذبه‌های گردشگری زیر دارد:

قلعه وحشت

صخره خرچنگ‌ها

دماغه آرامش

مرکز خرید میکامال

پلاژ آقایان

پارک هنگام

اسکله اختصاصی پاویون

مرکز تجاری کیش

هتل کوروش

این هتل ۱۶ طبقه در فروردین ۱۳۹۷ در میدان پردیس کیش، تاسیس شد. هتل ۵ ستاره کوروش کیش امکانات رفاهی مناسبی از قبیل استخر، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی دارد. این هتل قریب به ۲۰۰ مرکز اقامتی برای مسافران دارد. اتاق‌های این هتل شامل دو تخته روبه جزیره و روبه دریا، سوئیت یکخوابه دونفره، سوئیت سه تخته، سوئیت یک خوابه دو نفره و سوئیت رویال چهار نفره هستند. قیمت اتاق‌های هتل کوروش کیش از ۴،۷۰۰،۰۰۰ تومان در بهمن ۱۴۰۲ شروع می‌شود.‌ هتل کوروش کیش با جاذبه‌های دیدنی زیر فاصله نزدیکی دارد:

بازار پردیس ۲

برج ایفل کیش

بازار پانیذ

مرکز خرید کیش مال

تله کابین میکامال

هتل پالاس کیش

این هتل ۵ ستاره، با ۲۵۰۴ متر مربع زیربنا در سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شد. هتل پالاس یک هتل ۵ طبقه دارای تجهیزاتی از جمله اجاره خودرو خارجی، استخر، سالن اسپا، رستوران، سالن ورزشی و سالن بیلیارد اشاره کرد. تعداد اتاق‌های این هتل به ۲۳۳ باب می‌رسد که در انواع دو تخته و سه تخته رو به دریا و جزیره پذیرای مهمانان هستند. شروع قیمت اتاق‌های هتل پالاس کیش از ۴،۰۰۰،۰۰۰ تومان در بهمن ۱۴۰۲ است. از جمله مکان‌های دیدنی کیش نزدیک به هتل پالاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مجتمع اقامتی صدف

مرکز خرید سارینا ۱

قلعه وحشت

مجموعه ورزشی شهر آفتاب

شهربازی هتل زامبی

هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک کیش در سال ۱۳۹۰ با مساحت حدود ۱۰ هزار هکتار ساخته شد. چشم انداز این هتل از هر طرف به سمت سواحل زیبای خلیج فارس است و با دارا بودن معماری لوکس در شرق جزیره کیش خودنمایی می‌کند. این هتل دارای ۱۸۶ اتاق در قالب دو تخته (دبل، استاندارد و تویین رو به دریا و جزیره)، سوئیت یک خوابه جونیور و سوئیت دوخوابه جونیور چهارنفره است. قیمت اتاق‌های این هتل از ۱۲،۰۹۰،۰۰۰ تومان شروع می‌شود. این هتل به مکان‌های دیدنی کیش فاصله کمی دارد:

بوستان ساحلی سیمرغ

آکادمی غواصی سیشل

پارک دلفین

دریاچه پرندگان

مرکز خرید کوروش

هتل شایان کیش

این هتل از نظر موقعیت مکانی با ساحل زیبای جزیره کیش همجوار است و چشم انداز آن رو به اسکله باز می‌شود. مراکز اقامتی این هتل شامل کابانا دوتخته، سه تخته و چهار تخته رو به محوطه، کابانا دوتخته رویال محوطه، دوبلکس چهارنفره روبه جزیره، سه تخته روبه دریا، دوتخته رویال روبه دریا، ویلای ساحلی داخل محوطه و... است.‌ قیمت اتاق‌های هتل شایان کیش از شبی ۴،۲۵۰،۰۰۰ تومان در بهمن ۱۴۰۲ شروع می‌شود. این هتل در بلوار ساحل کیش واقع است‌ و از نظر موقعیت مکانی به جاهای دیدنی کیش که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم فاصله نزدیکی دارد:

پارک ساحلی ماهیگیر کیش

تله کابین میکامال

مرکز همایش های بین المللی کیش

مرکز غواصی کیش

بازار مریم

هتل پارمیس

هتل پارمیس کیش در سال 1385 تاسیس شد. این هتل ۷ طبقه مجهز به ۱۶۸ واحد اقامتی در شرق جزیره کیش واقع است‌. هتل پارمیس از جمله هتل‌های 4 ستاره جزیره کیش محسوب می‌شود و دارای امکاناتی در خور است. هتل ۵ ستاره پارمیس، امکانات لوکسی از قبیل استخر، سونا، رستوران، کافی شاپ، سالن بیلیارد، پارکینگ، سوئیت و ترانسفر فرودگاهیست. اتاق‌های هتل پارمیس کیش شامل دوتخته جهت جزیره و دریا، سه تخته، سوئیت یکخوابه و دوخوابه هستند. قیمت اتاق‌های هتل پارمیس کیش از ۱،۹۰۰،۰۰۰ تومان در بهمن ۱۴۰۲ شروع می‌شود. این هتل تا اماکن تفریحی زیر فاصله نزدیکی دارد:

شهربازی هایلند

پارک شهر

مرکز تجاری کیش

بازار پردیس کیش

مرکز خرید میکامال

منبع: همشهری انلاین

611250