هرمزگان

مقیم‌زاده گفت: نقص فنی که به دلیل باد شدید در شبکه توزیع برق هرمزگان ایجاد شده بود، رفع شده و تا بعد از ظهر مشکل خاموشی در این استان رفع می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: مشخص نیست بر چه مبنایی دولت با تعطیلی استان سیستان و بلوچستان و بوشهر در مقطعی و اکنون با تهران و البرز موافقت می کند اما با درخواست های مکرر استاندار هرمزگان مخالفت می شود.
عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ورود بنگاه های اقتصادی به بحث کمک و حمایت از دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا، گفت: باید دولت در زمانی کوتاه و به صورت ضرب العجلی تصمیمی برای کمبودهای بخش درمان هرمزگان بگیرد.
برای اولین بار در سال ۱۴۰۰ ایران سیلینگ با همکاری ایران کایت سرفینگ در نظر دارد گام مهمی در توسعه رشته کایت بردینگ بردارد و با طراحی و اجرای اولین رویداد رقابتی در قالب تور ورزشی کایت بردینگ به عنوان مسابقه سالانه دریایی منطقه خلیج فارس، به یکی از مهمترین پایگاه های پاییز و زمستانی مورد علاقه کایت بردرهای کشور و منطقه تبدیل شود.
کارشناسان سلامت محیط کار درمعییت و همراهی ذاکری رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس و دادرس معاون فنی مرکز؛ ‌بیش از ۳۰۹ شعبه انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با همکاری بهورزان، بسیجیان، اعضای هلال احمر را از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی مورد ارزیابی قرار دادند.
رئیس مکانیزاسیون جهادکشاورزی هرمزگان خبر داد؛

جذب ۲۲۵ دستگاه تراکتور در سال گذشته

رئیس مکانیزاسیون جهادکشاورزی هرمزگان از جذب 225 دستگاه تراکتور در سال گذشته به این استان خبر داد.
دیدار رییس اتاق بندرعباس با سفیر اکراین در تهران:

ضرورت گسترش تعامل اقتصادی هرمزگان و اوکراین

در جلسه میان سفیر فوق العاده و تام الاختیار اوکراین در جمهوری اسلامی ایران با محمدرضا صفا رییس اتاق بندرعباس بر ضرورت گسترش ارتباطات و تعاملات اقتصادی میان دو کشور تاکید شد.
رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان:

کسی بی دلیل رد صلاحیت نشد

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان گفت: تمامی مستندات و گزارش‌ها در بحث تایید صلاحیت ها را بررسی کردیم و هیچ فردی بدون گزارش مستند رد صلاحیت نشده است.
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طرحی را به دولت پیشنهاد داد که در صورت تصویب، راهداران خدومی که مستقیماً درگیر عملیات نگهداری و خدمت رسانی در جاده‌ها هستند، در صورت فوت در حین فعالیت، شهید راه خدمت قلمداد خواهند شد.
صنایع‌دستی استان هرمزگان عمدتاً فصلی است و جنبه مصرفی دارد. نزدیک به ۷۶هزار هنرمند و صنعتگر صنایع‌دستی در استان شناسایی‌شده که همگی دارای مجوز هستند. بیشتر این صنعتگران در رشته‌های گلابتون‌دوزی، خوس‌دوزی، گلیم‌بافی، حصیربافی، صنایع‌دستی دریایی، سفالگری و… فعالیت دارند.
ایسنا/هرمزگان نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بدعهدی که کشورهای غربی در پیمان های مختلف داشتند و مکررا شاهد این بدعهدی هستیم، استفاده از ظرفیت روسیه می تواند خلا آن ها را پر کند و در یک ارتباط و همکاری دوستانه ظرفیت ها را به اشتراک بگذاریم.
بررسی پیامدهای گرم‌شدن هوا و اقدامات مدیریت بحران استان؛

هرمزگان در وضعیت قرمز آب‌و‌هوایی قرار گرفت

شرایط اقلیمی جهان به سرعت در حال تغییر است. تاثیرات مخرب انسان بر گونه‌های گیاهی و حیوانی بیش‌از ‌پیش آ‌ن‌ها را به سمت انقراض سوق داده است.