فراخوان سرمایه گذاری در حوزه آب و برق کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از فعالان بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه تولید آب شیرین و احداث نیروگاه برق در جزیره کیش دعوت به عمل آورد.
تصویر فراخوان سرمایه گذاری در حوزه آب و برق کیش

به گزارش سایت خبری پرسون، «رحیم سرهنگی» روز شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی سامانه آب شیرین کن ماهتاب کیش اظهار کرد:سرمایه گذاری در تولید آب و برق در کیش باید مداوم و بدون وقفه و با حمایت مناسب مسئولان مرتبط انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در دوره پیک مصرف آب و برق در کیش، در تامین تقاضای مورد نیاز مردم با مشکل مواجه هستیم، افزود: اقتصاد در جزیره کیش بر مبنای گردشگری است که باید زیرساخت‌های تولید انرژی آن ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه از تقویت بخش خصوصی در تولید انرژی حمایت می‌کنیم، بیان کرد: به دنبال ایجاد یک فضای تعاملی و رقابتی برای توسعه زیرساخت‌ها در کیش هستیم.

وی با قدردانی از آغاز عملیات اجرایی سامانه آب شیرین کن ۶ هزار متر مکعبی در نیروگاه جنوب جزیره کیش، گفت: این اتفاق مهم در سایه تعامل حاکمیت با بخش خصوصی و در نتیجه یک همدلی همه جانبه محقق شد.

با بهره برداری از این سامانه میزان تولید آب شیرین در نیروگاه جنوب جزیره کیش بیش از ۲ برابر می‌شود و بخش قابل توجهی از آب مورد نیاز کیشوندان در این منطقه از این طریق تامین می‌شود.

منبع: ایرنا

600494