هرمزگان

اعضای شورای اسلامی شهر قشم در ششمین نشست خود، "میرداد میردادی" را به عنوان بیستمین شهردار این شهر انتخاب کردند.

رییس پلیس راهور کیش با اشاره به لغو محدودیت تردد شبانه در این جزیره از جریمه ۲ هزار و ۲۸۳ خودروی متخلف خبر داد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم اعلام کرد: واکسیناسیون افراد بالای ۳۰ سال در این شهرستان از امروز آغاز شد و متولدان ۱۳۷۰ به بالا می‌توانند جهت واکسیناسیون به مراکز تزریق کرونا مراجعه کنند.
گزارشی از کمبود برخی از داروهای کرونا در هرمزگان؛

در تکاپوی زنده ماندن

کمبود بعضی از داروها در هرمزگان بیماران مبتلا به کرونا را به دردسر انداخته است.
رییس شورای اسلامی شهر میناب از انتخاب حبیب‌الله سهرابی با رای قاطع هر هفت عضو شورای شهر به عنوان شهردار جدید این شهر خبر داد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، از پهلوگیری 32 فروند شناور حامل کالای اساسی در اسکله‌های اختصاصی بندر شهید رجایی و رشد 40 درصدی تخلیه کالای اساسی در این بندر از ابتدای امسال تا روز چهارم شهریور نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

حدود ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی متوسط و کوچک استان هرمزگان که در طول ۲ تا سه سال گذشته بر اثر تحریم‌ها، شیوع ویروس کرونا، نرخ مواداولیه، سود بالای بانک‌ها، نبود بازار و صادرات و همچنین چالش برق به حالت رکود، تعطیلی و یا نیمه تعطیلی درآمده‌اند، با احیای مجدد جان تازه می‌گیرند.
معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی هرمزگان:

تسهیل فرآیند صدور مجوز فعالیت‌های دریایی و بندری

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد: سامانه امور کارگزاران دریایی و بندری در راستای حضور بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف تخصصی دریایی و بندری بدون نیاز به حضور فیزیکی جهت اخذ مجوز وپروانه فعالیت به مشتریان خود خدمات بهینه و مطلوب ارائه می‌دهد.
سرپرست مدیریت سرمایه‌گذاری و تأمین مالی سازمان منطقه آزاد قشم از ارائه خدمات مشاوره و ثبت‌نام رایگان متقاضیان صدور و تمدید مجوز فعالیت اقتصادی در بخش میز خدمت معاونت اقتصادی این سازمان خبر داد.