هرمزگان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

افزایش قیمت حامل های انرژی صحت ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: افزایش قیمت حامل های انرژی صحت ندارد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: اختصاص نوع و تعداد واکسن به استان‌ها و مراکز واکسیناسیون به عوامل، تعداد افراد واجد شرایط هر منطقه، استقبال مردم از انوع مختلف واکسن و تعداد و نوع واکسن‌هایی که به کشور وارد می‌شود، دارد.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه و غرب هرمزگان گفت: شب گذشته، موتور لنج باری که از شارجه به مقصد بندر دیر استان بوشهر در حال دریانوردی بوده به دلایل نامعلومی در حوالی جزیره سیری غرق و ۵ نفر ازسرنشینان آن نجات یافتند.
22 شهریورماه، سالروز انتصاب هجدهمین استاندار هرمزگان

عملکرد فریدون همتی چگونه بوده است؟

این مطلب نگاهی است به کارنامه فریدون همتی هجدهمین استاندار هرمزگان.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به روند ساخت شهرک مسکونی شهید سلیمانی در روستای زاچ و داربست استان هرمزگان، گفت: اقدام جهادی و انقلابی در رفع محرومیت، از نکات مورد تأکید مقام معظم رهبری است.
رییس اتحادیه نانوایان بندرعباس از افزایش ۱۰۰ تا ۷۰۰ درصدی هزینه‌های نانوایی‌های این شهرستان مانند بیمه، دستمزد و مواد اولیه در ۲ سال گذشته خبر داد.
آرش احمدی طیفکانی، ورزشکار ۳۴ ساله مینابی در تهران توانست سه رکورد دیگر در سازمان جهانی ایمارو به ثبت برساند تا همچنان در مسیر ثبت رکوردها گام بردارد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: واکسیناسیون متولدان ۱۳۷۵ در این شهرستان از امروز(دوشنبه) آغاز شد و افراد ۲۵ سال به بالا می‌توانند جهت واکسیناسیون به مراکز تزریق کرونا مراجعه کنند.
اعضای شورای اسلامی شهر قشم در ششمین نشست خود، "میرداد میردادی" را به عنوان بیستمین شهردار این شهر انتخاب کردند.

رییس پلیس راهور کیش با اشاره به لغو محدودیت تردد شبانه در این جزیره از جریمه ۲ هزار و ۲۸۳ خودروی متخلف خبر داد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم اعلام کرد: واکسیناسیون افراد بالای ۳۰ سال در این شهرستان از امروز آغاز شد و متولدان ۱۳۷۰ به بالا می‌توانند جهت واکسیناسیون به مراکز تزریق کرونا مراجعه کنند.
گزارشی از کمبود برخی از داروهای کرونا در هرمزگان؛

در تکاپوی زنده ماندن

کمبود بعضی از داروها در هرمزگان بیماران مبتلا به کرونا را به دردسر انداخته است.