تردد تمامی شناورها به کیش ممنوع شد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی و تلاطم دریایی رفت‌وآمد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حامل خودرو و سرنشین به کیش ممنوع شد.
تصویر تردد تمامی شناورها به کیش ممنوع شد

به گزارش سایت خبری پرسون، مرتضی سالاری ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از فرآیند رفت و آمد مسافران نوروزی اعلام کرد: رفت‌وآمد تمامی شناورهای صیادی، تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حمل خودرو از سه‌شنبه هفتم تا ساعت ۲۳ روز پنجشنبه نهم فروردین در غرب استان ممنوع است.

وی ادامه داد: به علت شرایط نامساعد جوی مسافران نوروزی که از بنادر غرب استان قصد سفر به جزیره کیش دارند، در اسکله‌های مسیر یادشده رفت‌وآمد نکنند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: مسافران این مسیر دریایی برای اطلاع از تردد شناورها می‌توانند با تلفن گویا ۴۵۷۷-۰۷۶ تماس گرفته یا به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ پیام ارسال کنند.

سالاری توصیه کرد: تمامی مسافران و گردشگران نوروزی از سفر دریایی با شناورهای غیرمجاز در شرایط نامساعد جوی خودداری کرده و سلامت خود و خانواده را به خطر نیندازند.

وی خاطرنشان کرد: گردشگران و مسافران نوروزی در صورت بروز شرایط اضطرار می‌توانند بدون گرفتن پیش شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان (۱۵۵۰) تماس بگیرند.

طرح تسهیل سفرهای نوروزی در استان هرمزگان از ۲۵ اسفندماه امسال آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین

624688