مرکزی

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: آرای آگاهانه در حماسه انتخاباتی ۲۸ خردادماه جاری سرمایه ارزشمند نظام اسلامی است و دشمنان را که از ماه‌ها قبل همه تلاش خود را برای دلسردی مردم به کار گرفته‌اند، ناامید می‌کند.

نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلام:

تعیین سرنوشت مهمترین حق شهروندی در قانون اساسی است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره‌مندی از حق تعیین سرنوشت مهمترین حق شهروندی است که قانون اساسی برای مردم کشور تعیین کرده و باید مسئولانه و آگاهانه از آن استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: میزان حجم آب مصرفی در سال جاری به‌دلیل افزایش دمای هوا ا چهار و ۶ دهم درصد نسبت به مدت مشابه قبل افزایش دارد و این در شرایطی است که بارندگی در سال زراعی جاری کاهش چشمگیر دارد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به کارنامه و برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توجه داشته باشند نه به وعده‌ها و شعارهایی که بعضا غیر منطقی و غیر معقول است.
استاندار مرکزی گفت: دولت تدبیر و امید در هشت سال اخیر با وجود شرایط خاص تحریم و مشکلات اقتصادی خدمات خوبی داشته و نباید به بهانه تبلیغات انتخاباتی این دستاورد صادقانه به‌ویژه در حوزه سلامت نادیده گرفته شود و چنین رفتاری مصداق بی‌اخلاقی است.

وزیر بهداشت از صدور مجوز مصرف واکسن ایرانی کرونا (کووایران برکت) خبر داد. نمکی ادامه داد: درباره واکسن تولید مشترک پاستور و کوبا نیز قرار شد پاستور مدارک را آماده کند و طی هفته آینده اقدام کنیم. بنابراین واکسن برکت به مجموعه واکسیناسیون ما می پیوندد و پاستور هفته آینده خواهد پیوست.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: تضعیف عملکرد نظام از سوی برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ظلم آشکار به خون مقدس شهدا، آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، مراجع، علما و آحاد ملت است.

استاندار مرکزی گفت: محدودیت تردد شبانه در این استان از روز چهارشنبه ۲۶ خردادماه جاری به مدت سه روز با هدف کمک به رفت و آمدهای انتخاباتی برداشته شده و این تصمیم در ستاد مقابله با کرونا استان مصوب شده است.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به امتناع وزارت کشور از اعلام اسامی داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها و ایجاد شائبه دخالت در انتخابات تاکید کرد: اگر همین امروز جلوی تخلف گرفته نشود، وزیر را استیضاح می‌کنیم و پرونده را به دستگاه قضایی می‌فرستیم.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی:

کاندیداها از شبکه ها و پیام رسان های داخلی استفاده کنند

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی در نشستی با حضور کاندیداهای شورای شهر در فرمانداری اراک باید و نباید های انتخاباتی را تبیین کرد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی در نشستی با حضور کاندیداهای شورای شهر در فرمانداری اراک باید و نباید های انتخاباتی را تبیین کرد.
قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛

ارائه 4913 خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: در سال گذشته 4913 خدمت حقوقی در سرفصل‌های مختلف به مددجویان تحت حمایت ارائه شد.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: پنج هزار و ۵۲۴ نامزد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان رقابت دارند که رقابت چهار هزار و ۷۷۵ نامزد برای تصاحب کرسی‌های شوراهای اسلامی روستایی است.