رئیس اتاق اصناف استان:

نرخ مصوب نان در استان مرکزی افزایش ندارد

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: نرخ مصوب انواع نان در استان مرکزی افزایش ندارد و هیچ واحد نانوایی نمی‌توانند به بهانه افزایش قیمت این ماده خوراکی در تهران تغییری در قیمت‌های ‌مصوب اعمال کند.

تصویر نرخ مصوب نان در استان مرکزی افزایش ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، جمشید زند روز سه‌شنبه افزود: واحد‌های نانوایی استان مرکزی که به صورت خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کنند، مشمول تخلف شده و با آنان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: اتاق اصناف استان با توجه به تورم موجود درجامعه پیشنهاد افزایش قیمت انواع نان را به کارگروه آرد و نان داده است اما، تاکنون با این درخواست موافقت نشده است.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: مردم در صورت مشاهده افزایش قیمت در تحویل انواع نان می‌توانند موارد را با شماره ۱۲۴ اعلام کنند تا به‌عنوان گران فروشی با متخلفان برخورد شود.

زند افزود: نظارت بر واحدهای نانوایی و برخورد با تخلفات ، مطالبه جدی مردم است و این مهم در اولویت کاری مجموعه بازرسان قرار دارد.

وی اظهار داشت: گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای نانوایی استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره اماکن نیروی انتظامی به‌صورت روزانه در حال انجام است و موارد بهداشتی و تخلفات احتمالی از گران‌فروشی، کم فروشی و درج نشدن قیمت از سوی کارشناسان به متصدیان واحدها تذکر داده می‌شود.

یک‌هزار و ۶۰۰ نانوایی در استان مرکزی فعال است که از این تعداد ۷۰۰ واحد در اراک استقرار دارند.

325499