مرکزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: خاموشی بی‌برنامه برق در استان مرکزی پذیرفته نیست و قطع انرژی الکتریکی مشترکان بخش‌های مختلف در وضعیت بحرانی باید با نظر کارگروه گذر از اوج مصرف اعمال شود.
فرماندار شهرستان محلات گفت: ۱۳۷ میلیارد ریال بودجه امسال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به این شهرستان اختصاص یافت که نسبت به منابع مالی تخصیصی پارسال ۱۰۰ درصد رشد دارد.
رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: نرخ مصوب انواع نان در استان مرکزی افزایش ندارد و هیچ واحد نانوایی نمی‌توانند به بهانه افزایش قیمت این ماده خوراکی در تهران تغییری در قیمت‌های ‌مصوب اعمال کند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خنداب گفت: سه هزار و ۶۹۶ شهروند خندابی از ابتدای آغاز واکسیناسیون تاکنون معادل ۶۹ و یک دهم درصد جمعیت هدف این شهرستان، واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: آلاینده‌های هوا روز شنبه در اراک و شازند فراتر از شاخص‌های استاندارد زیست محیطی بوده و استنشاق این هوا برای سلامت شهروندان زیان‌بار است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از برنامه ریزی برنامه های هفته بهزیستی در استان خبر داد و گفت : برنامه ها با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی و بدون تجمع در مراسم ها برگزار میشود .
به مناسبت سالروز فرخنده ازدواج مولی علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) به همت خیران و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ۲۳۰ سری جهیزیه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار ، مدیر کل ورزش و جوانان، دبیر بنیاد غدیر، مسئول بسیج سازندگی و جمعی از مسئولین استانی به خانواده های ولی نعمت اهداء شد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ویژگی جامعه اسلامی مهارت‌ورزی در کار و نشاط و سلامت است و اسلام با گداپروری در جامعه به شدت مخالف است و ترویج این رفتار نوعی خیانت محسوب می‌شود.