رئیس شورای اسلامی شهر اراک:

اختصاص ۶۰۰‌ میلیارد ریال تسهیلات به‌منظور تجهیز ناوگان اتوبوسرانی اراک

رئیس شورای اسلامی شهر اراک از تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به‌منظور خرید و تجهیز اتوبوس‌های درون‌شهری خبر داد و بیان کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات بانکی می‌توان ۱۲ دستگاه اتوبوس برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی، خریداری کرد.
تصویر اختصاص ۶۰۰‌ میلیارد ریال تسهیلات به‌منظور تجهیز ناوگان اتوبوسرانی اراک

به گزارش سایت خبری پرسون از استان مرکزی، وحید میر نظامی رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به‌منظور خرید و تجهیز اتوبوس‌های درون‌شهری با موافقت شورای اسلامی این کلانشهر اختصاص یافت.

میر نظامی افزود: شهرداری اراک اعلام کرده است که ناوگان حمل و نقل عمومی برای این کلانشهر به خرید و تجهیز ۷۲ دستگاه اتوبوس نیاز دارد.

وی تأکید کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات بانکی می‌توان ۱۲ دستگاه اتوبوس برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی، خریداری کرد.

رئیس پارلمان شهری اراک اظهار داشت: نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اراک از برنامه‌های اولویت‌دار پارلمان محلی است که با جدیت پیگیری می‌شود.

میرنظامی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در شهر و به ویژه منطقه شهرصنعتی که باعث ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان شده در دستور کار است.

وی یادآور شد: ۴۰۰ سگ ولگرد در سطح شهر پراکنده هستند که هیچ‌گونه ایمن‌سازی نداشته و واکسن دریافت نکرده‌اند و تاکنون ۴۵ قلاده از این سگ‌ها توسط شهرداری جمع‌آوری شده است.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک توضیح داد: انتظار می‌رود حافظان حقوق حیوانات از غذا دادن به سگ‌های ولگرد ممانعت کنند تا شهرداری اراک در راستای تأمین امنیت شهروندان، بتواند در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

وحید میرنظامی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد رفاه اجتماعی و تأمین نیازهای شهروندان اولویت نخست کاری در ششمین شورای اسلامی شهر اراک است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

اراک مرکز استان مرکزی و در این منطقه ۶۸۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

منبع: ایرنا

366484