مازندران

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

افتتاح ۲۴۵ تخت جدید بیمارستانی در مازندران

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران از افتتاح ۲۴۵ تخت جدید بیمارستانی در حوزه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی تا پایان سال جاری خبر داد.

وزیر بهداشت، ضمن توصیه به در خانه ماندن در ایام کرونا و درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به ضرورت توسعه مجموعه‌های بهداشتی و درمانی در ارتقای سلامت اجتماعی گفت: تا پایان دولت ۱۳ هزار تخت به مجموعه بیمارستانی کشور اضافه می شود.
در جریان بازدید از کارخانه شماره سه نساجی مازندران حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه برای تعیین تکلیف مالکیت این کارخانه در هیات داوری مهلت دو و نیم ماهه تعیین کرد.

صبح روز یکشنبه حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به منظور بررسی مشکلات قضایی از طریق فرودگاه دشت ناز ساری وارد مازندران شد و از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مورد استقبال قرار گرفت.

فصل زمستان گذرانی پرندگان مهاجر در تالاب بین‌المللی میانکاله به عنوان بزرگترین زیستگاه پرندگان در ایران به سرزمین مادری (سیبری) در حالی روزهای پایانی خود را سپری می‌کند که شیوع بیماری مرگبار بوتولیسم برای دومین سال متوالی وداع تلخی را برای این پرندگان رقم زد.
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر گفت: هزار کانتینر برای حمل ارزان کالا‌های تجار ایرانی به کشور‌های حاشیه دریای خزر فعال شده است.
برنامه نسخه نویسی الکترونیکی و سامانه پرونده الکترونیک سلامت و ارجاع (پارسا) در استان مازندران با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
روابط عمومی منابع طبیعی مازندران منطقه ساری گفت: آتش سوزی که از ساعت ۲۳ دیشب در جنگل‌های روستای پارت کلا ساری شروع شده بود ۳ هکتار از جنگل‌های منطقه را سوزاند.
استاندار مازندران با عنوان اینکه کارکرد تالاب‌ها در این استان با اقتصاد ، معیشت و زندگی اجتماعی مردم گره خورده است، اظهار داشت: حفاظت از تالاب ها در مازندران به عنوان یک سیاست راهبردی دنبال می‌شود.